Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den beste sex-opplevelsen NOEN SINNE fikk jeg for ca 1 år siden. Har aldri vært såpass avslappet og vellysten som da, og jeg har aldri oppnådd noe som ligner på orgasme engang, bortsett fra de 5 gangene i fjor, men ham...

Jeg klarte selvsagt å drite på draget, noe som er typisk meg. Fant meg ny type istedet og ble sammen med ham, fordi jeg ikke følte jeg var god nok for han første.

Tror jeg har lært nå, og er virkelig klar for den store kjærligheten, som da også kan gi meg GOD sex, ikke kun den følesesmessige delen.

Er løpet kjørt for meg, kommer jeg til å treffe en slik fyr igjen, og hva må jeg være obs på?

I mitt hode, jeg er 31år og har aldri opplevd noe lignende som ifjor, så kommer jeg aldri til å finne en slik igjen?? :(

Anonymous poster hash: 67f55...b63
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ta kontakt med han ?

Skrevet

Er du fortsatt sammen med han typen da?

Skrevet

Har gått på samme smellen selv. Møtte en grei fyr, hadde AMAZING sex med han, men av en eller annen merkelig grunn tenkte jeg at det aldri kom til å fungere mellom oss. Han var 3 år eldre enn meg, og egentlig alt jeg drømte om. Hyggelig, snill, ydmyk og bare tvers igjennom herlig! Jeg ser jo nå i ettertid at jeg burde ha kapra han der og da, men det er lett å være etterpåklok. Heldigvis har jeg nummeret hans, og har store planer om å spørre han om han er keen på å møtes ettersom vi nå bor i samme by. Gjør det samme! Det er aldri forsent å snu :D

Skrevet

Tusen takk for optimistiske svar :)

Jeg er ganske sikker på at han fortsatt er skuffet/og/eller surlig fordi jeg skaffet meg kjæreste da for 1 år siden.

Er forøvrig singel nå ja.

Sendte han første en mld der jeg beklaget meg, fikk tilbake "alt i orden vennen". Spurte om vi kunne treffes, fikk tilbake "en vakker dag =)"

Virker som løpet er kjørt...

ts

Anonymous poster hash: a4ea6...563

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...