Gå til innhold

Si noe veldig slemt og sårende om den over deg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte vi kunne forsøke oss på en liten lek her, som jeg har laget selv. Det hele er ganske enkelt: Du skal si noe veldig slemt og sårende om den som har postet over deg. Du skal ikke tulle og late som, men virkelig forsøke å såre den personen på grovest mulig måte. Bruk gjerne ting som du allerede vet om den det gjelder, ting som den personen f.eks. har postet i andre tråder, personlige ting.

Ved å poste i denne tråden forplikter du deg også til å komme med en tilbakemelding på hvordan de sårende kommentarene påvirket deg, om du faktisk ble såret eller ikke, om du gråt eller ei og så videre. Dette gjøres ved å redigere den posten du allerede har postet (helst ikke post en ny post om hvor såret du ble, for da ødelegger du systemet i tråden).

Dette blir spennende, en veldig spennende lek!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns at dette var en skikkelig dårlig lek og jeg blir ikke med, tusen takk.

• Liker 17
Skrevet

Kan du forklare hva poenget med leken er?

• Liker 3
Skrevet

kunne ikke falle meg inn.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Dette er på ingen måte en lek, lurer på hvor du har fått denne ideen fra. Nei fysj og fysj, håper ingen blir med på dette. Håper at ts ikke har dette som noe selskapslek, da å såre andre ikke er noe bra.

• Liker 2
Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg håper du hadde et midlertidig svikt i dine sosiale antenner,og at du ikke vanligvis synes sånne "leker" er utrolig festlige.

Skrevet

Faen også, jeg som alt hadde begynt å pønske ut fornærmelser, og så er det ingen som vil være med...

• Liker 2
Skrevet

Ikke for å være frekk, men dette er den verste ideen jeg noensinne har hørt!

• Liker 4
Gjest SweetSunshine
Skrevet (endret)

Det hele er ganske enkelt:

Det enkle er ikke alltid det beste.

Sånn som i dette tilfellet. Gå og legg deg. Håper for guds skyld at morgendagen din blir mye bedre.

Endret av SweetSunshine
Skrevet

Jeg rapporterte tråden jeg. Strengt tatt bryter den ikke med noen regler, men den forsurer forumet.

• Liker 1
Skrevet

Synes det var en dårlig lek. Det finnes mennesker her som sliter i virkeligheten, og da kan så lite som én unødvendig setning ødelegge mye.

• Liker 4
Skrevet

Av en eller annen merkelig grunn synes jeg enten å tro at denne tråden ble laget fordi det allerede finnes kommentarer her inne på KG fra brukere (anonyme eller ikke) som er særdeles ufine til tider- og at man da kan "samle alt på ett sted", eller at den er ironisk ment.

(Jeg kan jo selvfølgelig ta fullstendig feil, og at bruker "Trapp" er i fullt alvor. Hvilket er sjokkerende i såfall. O_O )

Skrevet (endret)

Mulig jeg har missforstått

Endret av Nietsoj
Skrevet (endret)

I alle dager

Endret av Rosewood
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

"I alle dager" sa bæsjejenta mens hun bæsja med skikkelig bæsjete stemme.

• Liker 1
Skrevet

Den der pelsdrakten der passer virkelig ikke sammen med klubben din. Du burde dra hjem igjen til hulen og skamme deg.

Morsom at folk ikke vil være med, men alikvel skriver i tråden, og dermed legger opp til at nestemann skal være frekk med dem.

Give it your best shot "neste poster"

• Liker 2
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Den der pelsdrakten der passer virkelig ikke sammen med klubben din. Du burde dra hjem igjen til hulen og skamme deg.

Morsom at folk ikke vil være med, men alikvel skriver i tråden, og dermed legger opp til at nestemann skal være frekk med dem.

Give it your best shot "neste poster"

Se på ræ sjæl ja. Ser ut som en mulatt med gandalfhår og en diger dildo i hylster bak på ryggen. Stikk tilbake til Middle Earth me rei a, soper.

• Liker 2
Skrevet

Fornærmelsesleken: ikke for sarte sjeler!

• Liker 1
Skrevet

Se på ræ sjæl ja. Ser ut som en mulatt med gandalfhår og en diger dildo i hylster bak på ryggen. Stikk tilbake til Middle Earth me rei a, soper.

+1 for fantasi. Ikke helt noe for meg dette her. Vanskelig å fornærme avatarer ;)

• Liker 1
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Fornærmelsesleken: ikke for sarte sjeler!

What´s that? Pling plong ching chong...er alt jeg hører..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...