AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Dama til bestekompisen min har lenge villet sette meg opp med ei venninne av henne. Jeg tenkte en stund på det, men gikk til slutt med på det. Jeg syntes hun var søt så det kunne jo ikke skade. De skal ha fest nå på lørdag og vi er begge bedt dit. Nå som vi faktisk skal møtes begynte kjæresten til kompisen min å si ting som "Du må være litt forsiktig rundt X" og "Ikke vær for frampå for fort". Sistnevnte er ikke noe problem akkurat, men hun ville ikke si hva hun mente med det første. Og jeg lurer bare på hvordan jeg skal tolke dette. Det lureste er vel at jeg bare er meg selv(så godt som, ettersom jeg ikke vil være edru) Anonymous poster hash: 2c0e5...df9
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Bare vær deg selv Anonymous poster hash: ae4bb...3bd 1
helloworld Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Ja, vær deg selv, men vær en mildere utgave av deg selv. Slik høres det ut for meg. Men det kan jo tenkes at kjæresten til kompisen din mener at du har en tendens til å være litt ivrig eller brå? Kan også tenkes at venninnen hennes får hetta av personer med sterke personligheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå