Gå til innhold

Jenta på lesesalen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett ei søt jente på lesesalen et par ganger. Hun har briller og krøllete mørkebrunt hår. Jeg er vanligvis sjenert rundt ukjente, men har litt lyst til å prøve å få kontakt med henne. Blikkene våres har møttes en gang og da smilte vi begge. Kunne jeg gitt henne en lapp eller noe? Det passer seg jo ikke å begynne å prate på lesesalen akkurat.

Anonymous poster hash: 1e38c...bd6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi henne en lapp der du skriver at du synes hun er søt og om hun vil bli med å ta en kaffe :)

Skrevet

Gi henne en lapp,
hun blir sikkert glad,
og kanskje litt paff?

Møt henne ved siste rad
og .....

Kom ikke på noe mer :P Hun blir sikkert smigret over å få en lapp :)

Skrevet

Vent til hun går på toalettet eller noe(om hun lar tinga sine være igjen, leggen lapp der det står; Kaffe?:) Jeg har i alle fall syntes det var søtt^^,

Anonymous poster hash: 2e285...f14
Skrevet

Hvis hun går på kaffe/matpause så kan du jo gå når hun tilfeldigvis går, slik at du får snakket med henne? :) Lapp er også et veldig godt forslag, men personlig hadde jeg fått litt hetta av det :P

• Liker 1
Skrevet

Lapp er søtt.

Men du kan jo for eksempel også forlate lesesalen når hun gjør det, uten at det virker veldig tydelig. Snakk til henne når dere er utenfor og presenter deg! Hvis hun har "blikket" deg allerede, så er det jo gode sjanser for positiv mottagelse.

Skrevet

Vent til hun går på toalettet eller noe(om hun lar tinga sine være igjen, leggen lapp der det står; Kaffe? :) Jeg har i alle fall syntes det var søtt^^,

Anonymous poster hash: 2e285...f14

Hvordan skal hun vite hvem han er da? Bedre om han gir lappen når hun er til stedet, så hun ser hvem den er fra :)

Skrevet

Om det hadde vært meg, ville jeg heller satt pris på om du stoppet meg, for å hilse, istedenfor å legge igjen en lapp. Men om du ikke får muligheten til det, er jo en lapp bedre enn ingenting! Lykke til:)

Skrevet

Hun sitter der når jeg kommer dit og går etter 3 kvarter ca, så vi er der samtidig relativt kort egentlig. Men idag så merket jeg hun gikk, men lot tingene sine ligge igjen. Ettersom jeg satt to plasser bortenfor henne, tok jeg sjansen på å skrive en lapp. "Kaffe en dag? - Hilsen to plasser til høyre" Da jeg merket hun kom tilbake og så seg til høyre, snudde jeg meg mot henne og smilte. Hun smilte tilbake, nikket og skrev nummeret sitt på lappen og ga den tilbake til meg. Vi har avtalt å møtes i morgen for en kort kaffe :)

- TS

Anonymous poster hash: 1e38c...bd6
  • Liker 12
Skrevet

Koselig. Lykke til! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...