AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Jeg har prøvd denne kjolen, men er usikker på om jeg skal kjøpe den da jeg ikke helt vet hvordan jeg skal bruke den. Hvordan kan jeg bruke den, hva kan jeg kombinere den med (til hverdags)? Det som gjør meg mest usikker er at den ikke har armer. Kan jeg bruke en tynn genser under den, eller vil det se dumt ut? Er redd det blir kaldt med bare en tynn kjole og en cardigan over. Anonymous poster hash: 42252...b4a
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Om du er redd for kulde finnes det masse ullsingleter som er godt å ha under. Hvis du har cardigan/genser med ull i seg og strømpebukser som enten har fleece eller ull holder du deg nok god og varm. Tror ikke jeg ville brukt en tynn genser over da jeg ser for meg kjolens form vil trenge gjennom og se uryddig ut. Anonymous poster hash: cc9b5...a05
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Om du er redd for kulde finnes det masse ullsingleter som er godt å ha under. Hvis du har cardigan/genser med ull i seg og strømpebukser som enten har fleece eller ull holder du deg nok god og varm. Tror ikke jeg ville brukt en tynn genser over da jeg ser for meg kjolens form vil trenge gjennom og se uryddig ut. Anonymous poster hash: cc9b5...a05 Ja, jeg har jo faktisk noen ullsingleter, men er redd det ikke blir nok. Jeg fryser hele tiden. Jeg tenkte kanskje å bruke den med en litt tykk strømpebukse med strukturmønster, en tynn genser under (som ikke synes i utringningen, bare så jeg får noe på ermene), og så en cardigan over det igjen. Kan det gå? Jeg tenkte ikke å ha genser over kjolen, men under. Over blir nok rart pga draperingen på kjolen, det har du rett i. Den var fin :smile: Ja, ikke sant? Måtte prøve den, men i prøverommet tenkte jeg bare "hvordan i alle dager bruker jeg denne?". Anonymous poster hash: 42252...b4a
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Funker nok fint med en genser under og cardigan over ja. En enkel pologenser kan du også forsøke med et smykke i halsen. Anonymous poster hash: cc9b5...a05 1
Gjest Nanne70 Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Kan også bli stilig med en skjorte/bluse under, så kan du ha en tynn ull/silketrøye med ermer under den igjen, og en cardigan eller annen jakke utenpå.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #7 Skrevet 7. november 2013 Kan også bli stilig med en skjorte/bluse under, så kan du ha en tynn ull/silketrøye med ermer under den igjen, og en cardigan eller annen jakke utenpå. Skjorte var ikke så dumt! Kan du vise et eksempel på en som hadde passet under denne? Anonymous poster hash: 42252...b4a
Lea2 Skrevet 7. november 2013 #8 Skrevet 7. november 2013 Tror kanskje en skorte blir litt klumpete under denne. Jeg ville gått for en ettersittende pologenser (gjerne en størrelse for liten) under og med et litt kraftig smykke i halsen (så det ikke blir for hverdagslig til fest).
She_Leiva Skrevet 7. november 2013 #9 Skrevet 7. november 2013 Jeg hadde kjørt på med en tykk mørk-grå cardigan (gjerne ull) og ull.strømpebukser i samme nyanse som cardiganen.
Gjest Nanne70 Skrevet 7. november 2013 #10 Skrevet 7. november 2013 Skjorte var ikke så dumt! Kan du vise et eksempel på en som hadde passet under denne? Anonymous poster hash: 42252...b4a En tettsittende, elastisk skjorte som denne. Om det blir klumpete, som noen nevner, kommer litt an på hvilket stoff det er i kjolen. Hvis det er tynn trikot, kommer nok knappestolpen til å synes....
Lea2 Skrevet 7. november 2013 #11 Skrevet 7. november 2013 Tror at den er for tynn til å skjule en skjorte inni.. selv om den er tettsittende. Leste om igjen og så at du VIL ha den hverdagslig. Da ville jeg gått for pologenser og (tett) strømpebukse i svart tror jeg. Og evt et skjerf eller langt/røft smykke i halsen og en jakke/cardigan som ikke er for grovstrikket.
Gjest Lille-pus Skrevet 7. november 2013 #12 Skrevet 7. november 2013 (endret) Jeg holder en knapp på en cardigan av god kvalitet. - De gir varme altså. Her er et lite utvalg som varmt anbefales (pun intended), og hvor det burde være mulig både å finne en passende farve og en passende fasong. Jeg ville valgt en smal, slim fit utgave. P.S. Bla deg litt nedover på den lenkede siden. De som ligger øverste er ikke akkuart førstevalget... for å si det pent. Det ville være trist dersom de stripete 'sakene' hindrer deg i å ville se på de ensfavede cardiganene nedenfor D.S. Endret 7. november 2013 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #13 Skrevet 7. november 2013 Nå er jeg bare 20 da, så har kanskje en litt annen stil enn det du har. Men det jeg ville gjort med den til hverdags er å slenge en tykk, oversized cardigan over, og svarte strømpebukser. Gjerne i "strikket" mønster. Så ville jeg tatt et statementsmykke, og noen lave ankelboots. Anonymous poster hash: 69b25...205
Glynis Skrevet 7. november 2013 #14 Skrevet 7. november 2013 Ikke ta på deg genser under. Ta på deg noe over.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #15 Skrevet 7. november 2013 Tror at den er for tynn til å skjule en skjorte inni.. selv om den er tettsittende. Leste om igjen og så at du VIL ha den hverdagslig. Da ville jeg gått for pologenser og (tett) strømpebukse i svart tror jeg. Og evt et skjerf eller langt/røft smykke i halsen og en jakke/cardigan som ikke er for grovstrikket. Skjerf var ikke dumt! Det tror jeg faktisk vil bli fint. Tror jeg må dra og kjøpe den, når jeg fikk så mange gode tips her Nå er jeg bare 20 da, så har kanskje en litt annen stil enn det du har. Men det jeg ville gjort med den til hverdags er å slenge en tykk, oversized cardigan over, og svarte strømpebukser. Gjerne i "strikket" mønster. Så ville jeg tatt et statementsmykke, og noen lave ankelboots. Anonymous poster hash: 69b25...205 Statementsmykke, hva er det? Anonymous poster hash: 42252...b4a
Lea2 Skrevet 7. november 2013 #16 Skrevet 7. november 2013 Statementsmykker er ofte litt store smykker. kan være lange kjeder eller litt kraftige "klaver" (altså korte, men store). De synes rett og slett godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå