Gå til innhold

Hva jeg finner attraktivt hos jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke nødvendigvis "babes" og sånt attraktivt, men det som jeg virkelig blir tent på er faktisk sunnhet. At de ikke røyker/bruker snus og at de mosjonerer og spiser riktig. Jeg bare elsker sånne folk, men begynner å bli få av de nå...

Anonymous poster hash: dec6d...2b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok :)

Anonymous poster hash: 205dc...cd0
  • Liker 1
Skrevet

Folk som trener noen ganger i uka og ikke røyker eller snuser føler jeg øker og øker.

Anonymous poster hash: 442e9...db9
  • Liker 3
Skrevet

Jeg liker sunnhet = Jeg liker helsebabes som trener og er supersunne og passer på seg selv fordi de vil se bra ut og fordi kroppen er (skjønnhets)tempelet deres

På samme måte som Jeg liker jenter uten sminke = Jeg liker pene jenter som bruker naturlig sminke som jeg ikke kan se fordi jeg ikke vet noenting om det men som de garantert har brukt tjue minutter minst på å legge

???

Eller er du en av de få som liker en jente med sunt vett og respekt for seg selv, av andre grunner enn at "kroppen er tempelet miiiiiitt" og øvrig skjønnhet?

Anonymous poster hash: 6b09f...037
  • Liker 2
Skrevet

Jeg liker sunnhet = Jeg liker helsebabes som trener og er supersunne og passer på seg selv fordi de vil se bra ut og fordi kroppen er (skjønnhets)tempelet deres På samme måte som Jeg liker jenter uten sminke = Jeg liker pene jenter som bruker naturlig sminke som jeg ikke kan se fordi jeg ikke vet noenting om det men som de garantert har brukt tjue minutter minst på å legge ??? Eller er du en av de få som liker en jente med sunt vett og respekt for seg selv, av andre grunner enn at "kroppen er tempelet miiiiiitt" og øvrig skjønnhet? Anonymous poster hash: 6b09f...037

Altså når jeg snakker om at jeg heller ikke liker at de tar røyk og snus, og ikke noe særlig for tatoveringer og piercinger heller så handler det ikke akkuratt om "helsebabes".

Anonymous poster hash: dec6d...2b4

Skrevet

Syns det er verre å finne noen som ikke er så veldig opptatte av sunnhet, jeg. :P Hvis man først skal sammenligne. "Alle" elsker å bruke helga på fjelltur, og lykken er å spise fem om dagen, 1,2-1,8 gram protein pr. kilo kroppsvekt hver dag og å trene. Ikke bare trene et par ganger i uka, men hver dag.

Det er positivt at det er større fokus og bevssthet rundt helse og livsstil enn før, samtidig føler jeg det er et utrolig stress blant mange om å være sunnest mulig. Derfor er jeg uenig i at det blir vanskeligere å finne slike du etterlyser i hovedinnlegget ditt, TS. Syns heller ikke preferansen din er særlig orginal i 2013.

Anonymous poster hash: 9a313...3dc
Skrevet

Hvorfor skal vi bry oss om hva akkurat du liker av damer?

Skrevet

Liker sunne , friske og godt trente menn jeg også, men det er ikke det jeg går etter. Ser ikke på menn som en katalogvare. Forelsker meg i helheten, og særlig det indre.

Anonymous poster hash: ea4f5...24f
Skrevet

Jeg over er forøvrig en sånn som du ser etter, og jeg får mye oppmerksomhet fra slike som deg. Dessverre opplever jeg de fleste av dere som overflatiske helsenarsissister, noe som er turnoff. Jeg ser ut som jeg gjør fordi jeg store deler av året er aktiv i en bestemt sport, ikke fordi jeg går på treningssenteret og speiler meg hver dag. Kroppen min er altså en konsekvens, ikke et fokus. Tenk på forskjellen.

Anonymous poster hash: ea4f5...24f
  • Liker 1
Skrevet

Jeg liker pillenarkomane, ex-prosituerte luddere av noen kvinner, som banner som fulle sjømenn og røyker som skorsteiner.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker halvfeite gamle svette gubber i helsetrøye.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker halvfeite gamle svette gubber i helsetrøye.

Sånn seriøst?

Skrevet

Sånn seriøst?

Om jeg begynner å bare være serriøs på KG, da står ikke verden til påske.

Skrevet

*kansellerer bestilling av helsetrøye*...*og cheese-doodles*

Skrevet

*kansellerer bestilling av helsetrøye*...*og cheese-doodles*

Om du spiser de cheez doodlesene med gaffel er du godkjent. Fingrene lukter gammel fitte om du ikke bruker gaffel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...