Gå til innhold

Jeg er så lei meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg poster riktig, men jeg klarer ikke tenke, jeg er bare så lei meg.

Jeg og mannen min skulle velge ut kjøkken, og det er så ufattelig vanskelig. Etter 3 forsøk med kjøkken eksperten så trodde jeg at vi var i mål. Men jeg hater det, jeg er ikke fornøyd, det blir alt fra bare ikke praktisk :( Jeg tør ikke ringe til kjøkkeneksperten, for sist gang fikk jeg beskjed " håper vi er i mål nå, for ellers så må jeg begynne å fakturere ". Jeg torde ikke å forandre noe å bare sa ja okei da sier vi det.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, men det som skulle være noe fint har endt opp som en mareritt. Og jeg som gledet meg til å ha et fint kjøkken, og gruer meg til det er ferdig.

Anonymous poster hash: 17d1c...9bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får du be mannen om å ringe og si at dere har utsatt det på ubestemt tid, og så går dere til noen andre leverandører. Det er kunden som bestemmer ;)

Anonymous poster hash: db87a...585
  • Liker 15
Skrevet

Forstår ett kjøkken er noe av det viktigste. Man bruker det trossalt hver dag.

Anonymous poster hash: 01283...036
  • Liker 2
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Er produksjonen satt igang?

Hvis ikke så er det vel bedre at du ringer dem og sier ifra at du ønsker endringer. Jeg hadde heller betalt litt ekstra i fakturering for å få drømmekjøkkenet mitt enn å få noe som ikke er praktisk. Det er ikke moro å bli pusha av noen som bare vil ha salget i boks, men de utnytter muligheten så godt de kan. Ta kontakt med dem imorgen:)

Skrevet

Da får du be mannen om å ringe og si at dere har utsatt det på ubestemt tid, og så går dere til noen andre leverandører. Det er kunden som bestemmer ;)Anonymous poster hash: db87a...585

Det kan vi ikke:( De som bygger vårt hus, har valgt denne leverandøren.

Skrevet

Vi har allerede sagt flere ganger at vi vil bytte noe ut, at kjøkkenet ikke blir praktisk, og det blir forandringer, men jeg likte ikke sluttresultatet. Tør ikke mase mer på kjøkkeneksperten, hvis vi ringer imorgen, så blir h*n sur helt sikkert, da h*n allerede har brukt mange dager og mye mye tid på oss.

Skrevet

Om det er en pakke.. trekk ut kjøkkenet og finn en annen leverandør.

• Liker 5
Skrevet

Det kan vi ikke:( De som bygger vårt hus, har valgt denne leverandøren.

Dere har fult lov til å fjerne den leverandøren fra kontrakten på huset og finne en selv.

• Liker 4
Skrevet

Hadde heller latt han blitt sur enn at du skal gå å irritere deg over kjøkkenet flere år frem i tid..

• Liker 2
Skrevet

Med en gang jeg så damen da vi skulle ha møte for å tegne kjøkken, så fikk jeg en dårlig følelse, vet ikke.

Men jeg tør bare ikke ringe på nytt. Har tenkt å ringe vår kontaktperson, som vi ringer til når vi lurer på noe med huset vårt, og fortelle ham dette her, men vet ikke hva han kommer til å tenke.

Uff, jeg har søvnløse netter pga kjøkkenet.

Skrevet

Da ringer du til husleverandøren og sier at dere ønsker å trekke ut kjøkkenet fra pakken. Så går du til flere leverandører og ber om anbud på kjøkkenet dere ønsker. I tillegg... sjekk IKEA og prøv å sett opp ditt eget. Den tengningen kan fint brukes som utgangspunkt for anbud fra andre også.

• Liker 3
Skrevet

Med en gang jeg så damen da vi skulle ha møte for å tegne kjøkken, så fikk jeg en dårlig følelse, vet ikke.

Men jeg tør bare ikke ringe på nytt. Har tenkt å ringe vår kontaktperson, som vi ringer til når vi lurer på noe med huset vårt, og fortelle ham dette her, men vet ikke hva han kommer til å tenke.

Uff, jeg har søvnløse netter pga kjøkkenet.

Du har egentig bare to valg, enten å ringe eller å venne deg til tanken på et kjøkken du ikke vil ha.

Anonymous poster hash: 3c568...95e

• Liker 3
Skrevet

Og så foreslår jeg at du og mannen sitter med millimeterpapir og tegner kjøkkenet selv. Det er ikke så vanskelig. Du sier du vil ha det praktisk. Start med det. Plasseringen av elementene. Utsendet på fronter etc kommer til slutt. Finn bilder av kjøkkenløsninger som du liker.

http://www.viivilla.no/Kjokken/Kjokkeninnredning/Planlegg-ditt-drommekjokken-47191

http://www.klikk.no/bolig/kjokken/article829543.ece

http://www.ikea.com/ms/no_NO/customer_service/kjoekken/kjoekken_planlegger.html

• Liker 1
Skrevet

Hun som tegnet kjøkkenet for oss sendte regning og div til husbyggeren. Vi ville ikke ha det kjøkkenet, så hun måtte gjøre alt på nytt. Og på Tirsdag sendte hun regning og div til husbyggeren på det kjøkkenet vi har sagt ja til. Men jeg angrer igjen, og dette blir tredje gang. Det kan umulig bli bra?

Kjenner jeg nesten får panikkannfall.

Skrevet

Spørsmålet er om kjøkkenleverandøren er interessert i å selge et kjøkken eller ikke. De kjøkkenløsningene som er inkludert i hus på den måten er langt fra rimelige og "alle" vil velge en annen løsning. Enten ved å legge til ting (=mersalg for leverandøren) eller ved å trekke ut hele kjøkkenet og skaffe seg en annen leverandør.

Vi trakk ut det stusslige kjøkkenet som var inkludert etter at prisen for det vi ønsket ble mangedoblet. Fant kjøkken selv på IKEA og fikk det for prisen som ble trukket ut.. bare dobbelt med innredning OG hvitevarer.

• Liker 1
Skrevet

Hun som tegnet kjøkkenet for oss sendte regning og div til husbyggeren. Vi ville ikke ha det kjøkkenet, så hun måtte gjøre alt på nytt. Og på Tirsdag sendte hun regning og div til husbyggeren på det kjøkkenet vi har sagt ja til. Men jeg angrer igjen, og dette blir tredje gang. Det kan umulig bli bra?

Kjenner jeg nesten får panikkannfall.

Alt tyder på at dere ikke skal ha et kjøkken fra den leverandøren. Ta kontakt med Husbyggeren dere, og trekk ut det kjøkkenet. Den dama får bli så sur hun bare vil, hun gjør jo en elendig jobb når hun ikke forstår ønskene dine.

• Liker 2
Skrevet

Vi skal ringe husbyggeren i morgen og fortelle det vi føler, så får vi se hva han sier. Jeg er bare redd for hva utfallet blir, og at vi evnt. må slå oss med dette kjøkkenet.

• Liker 1
Skrevet

i-landsproblem......

Anonymous poster hash: e8945...415
  • Liker 8
Skrevet

Vi skal ringe husbyggeren i morgen og fortelle det vi føler, så får vi se hva han sier. Jeg er bare redd for hva utfallet blir, og at vi evnt. må slå oss med dette kjøkkenet.

Dere er ikke nødt til å finne dere i å ta dette kjøkkenet. Bare si at dere har bestemt dere for å satse på et annet kjøkken og vil ha prisen for kjøkkenet trukket ifra byggekostnadene. Det går helt sikkert bedre enn du tror.

Og du som skriver om i-landsproblemer...? Skjerp deg.

• Liker 3
Skrevet

i-landsproblem...... Anonymous poster hash: e8945...415

Hva mener du med det? Om ikke kjøkken er viktig for deg, så trenger ikke du å svare. For meg er det viktig, da jeg lager mye mat og elsker å være på kjøkkenet, ergo skal jeg like mitt kjøkken.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...