AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Jeg og kjæresten har vært sammen i 1 år. Men jeg føler nå, hele tiden at det ikke er sånn jeg har sett for meg. Jeg trodde han skulle være annerledes. Han er ikke den jeg vil han skal være. Han har aldri kjøpt roser til meg. Selv om jeg har hinta mye om hvor høyt jeg hadde likt å fått en bukket blomster. Til for eksempel jubeleumet vårt. Men nei, fikk ingenting. Han unnskyldte seg med å si at han ikke fikk tid til å kjøpe. Han ga meg altså ingenting den dagen (gjorde ikke jeg heller da, så kan ikke akkurat forvente noe tilbake.. men jeg bare vil at han skal gi meg noe..) Dessuten har vi mange småkrangler, jeg begynner fort å grine. Det ender alltid med at jeg sier unnskyld. Fordi jeg takler bare ikke å gråte og ha det vondt. Vi blir venner igjen såklart. Og da er det bra igjen. Han har vært utro mot meg en gang. Han var ute på byen og en jente sugde han. Han unnskyldte seg igjen med å si at han var kjempedrita og kommer aldri til å gjøre det igjen. Jeg ga han en ny sjanse. Noe jeg egentlig ikke skulle gjort, jeg er bare altfor snill. Blir alltid redd og engstelig når han er på fest uten meg.. Føler jeg ikke kan stole på han, selv om jeg vil. Jeg blir alltid sjalu på andre forhold. Jeg syns alltid min kjæreste skulle vært som en annens kjæreste. Min kjæreste er ikke bra nok på en måte.. Kjæresten min kunne vært så mye bedre. Jeg vil ta en pause i forholdet. Men jeg vet ikke helt om jeg tør. Jeg er redd for at ingen er der for meg. Har egentlig ikke så mange venner. Jeg vil ikke føle meg alene igjen hvis jeg går ut av forholdet. Noe jeg garantert kommer til å føle. Jeg kommer til å føle meg ensom og deprimert. Han er jo en god venn for meg. Bare den følelsen av at noen er med deg, sover med deg, holder rundt deg, kysser deg osv, kommer jeg til å savne så mye at jeg er redd for å bli deppa og lei hele tiden. Noe jeg var før. Vil ikke falle tilbake dit igjen.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Anonymous poster hash: bbb99...8de
Gjest Birti Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Hvis du føler at han ikke er bra nok for deg, så er han ikke det. Heller alene og lykkelig enn ensom i et parforhold!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Etter 1 år gir forelskelses rusen seg og du ser om dette er en person du kan leve med. Du har nok valgt feil gitt.. Anonymous poster hash: 60042...ddf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå