tussi84 Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Jeg er i et forhold med verdens beste gutt. Har aldri hatt det så bra før, og ville ikke bytte han ut for noe, men ganske ofte (10 min kanskje annen hver dag) kommer tanken innom eksen min. Eksen min og jeg har ingen kontakt per dags dato, rett og slett fordi han var en drittsekk uten vedlike når vi var sammen, og var nostrogisk utro samt respekterte meg ikke, og var rett og slett en egoistisk type. Til tross for alt dette savner jeg sexen vi hadde. Og det er tankene mine som kommer vedrørende eksen.. Bare engang til (tenker jeg).. til tross for at fyren er drittsekk, og at jeg aldri kommer til å finne på å gjøre dette mot kjæresten min. Jeg kunne ønske jeg ble kvitt disse tankene. Jeg har ingen grunner til å ofre eksen en tanke etter hvordan han behandlet meg. Å tenke på gode minner (som det er få av) av og til hadde vært mer normalt. Alle gjør jo det engang i blandt, kan ikke hviske ut fortiden. Hvordan blir jeg kvitt tankene om dette?
LilleAlva Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Ting tar tid.. Vet ikke hvordan man kan bli kvitt slike tanker. Men bruk tiden din på kjæresten din, og kos deg sammen med han! Og om du skulle komme til å tenke på eksen, så tenk heller på det vonde han har gjort deg
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Hvis du ikke dyrker det og ikke fokuserer for mye på det vil det bli færre og færre sånne tanker ettersom tiden går. Det er jo ikke noe farlig å tenke på eksen sin, det er først farlig hvis du begynner å dagdrømme om han og fantasere og lengte tilbake. Anonymous poster hash: 558f2...fb1
Arianna Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Er ikke det helt normalt, da? Jeg tar meg selv i å tenke på eksen min til tider jeg også, og han kan vel beskrives på akkurat samme måte som din, egentlig. Klart, til tider hadde vi det bra sammen, men oftest var han rett og slett bare en egoistisk idiot av et mannfolk. Tenk på hvordan han faktisk var mot deg! Det har i alle fall hjulpet meg veldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå