AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Hvordan skifter dere bæsjebleie i mørket på soverommet om natta? Med tanke på at stumpen må vaskes for å ikke bli sår.Anonymous poster hash: e78fd...616
Synne-Marie Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 (endret) Jeg har alltid hatt på litt lys. Edit: Altså skrudd på nattbordslampa for å få litt lys, men ikke taklampa for å unngå å vekke baby mer enn nødvendig, lizzm. Endret 6. november 2013 av Synne-Marie
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Hvorfor skal du bytte bleie i mørket på soverommet?? Gå ut på badet med ungen. Anonymous poster hash: 464f3...d2e 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 1: kjøp nattlampe du setter på eller 2: gå på badet med ungen. Anonymous poster hash: 493d3...bb3 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Hadde liten lampe i stikkontakt dom gav akkurat nok lys, sov med den på. Ville ha litt lys for å sjekke på baby i løpet av natta og. Skifter i"mørket" for å unngå å vekke mest mulig. Har man barn som sover dårlig men samtidig bæsjebleier flere ganger om natta så må man finne slike løsninger. Vaska så godt jeg kunne, vR jo ikke store stumpen å tørke over med en servilt. Anonymous poster hash: 0a25c...0d4
Stinelin Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 Har litt svakt lys, f.eks åpen dør til gangen hvor taklyset er på. Grunnen til at jeg skifter på soverommet er at det forstyrrer ungen minimalt, slik at vi begge kan sove videre etterpå. Å gå på badet kan fort føre til at jeg må bruke tid på å få dem til å sovne etterpå, og det vil jeg helst unngå når jeg er stuptrøtt.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 Jeg skal kjøpe nattlys som jeg aktiverer når jeg skal skifte. Setter nattlys på badet også om det går - så jeg slipper å vekke baby unødig mye om jeg må på badet. Anonymous poster hash: 9d1c6...f98
Bachata Skrevet 6. november 2013 #8 Skrevet 6. november 2013 Jeg brukte mobilen som lyskilde, fungerte helt fint. Og med unge med søvnproblemer, så skjønner jeg at du skifter i senga.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #9 Skrevet 6. november 2013 Hvorfor skal du bytte bleie i mørket på soverommet?? Gå ut på badet med ungen. Anonymous poster hash: 464f3...d2e Har man en baby som våkner lett til, så bytter man heller bleie i halvmørket enn å risikere 2 timer med lys våken tass kl 3 om natta. Min sov fint gjennom amming og bæsj og bytte i halvmørket. Men så fort vi gikk ut der det var mer lys så var det "dagen" for han. Heldigvis gråt/skrek han ikke, var bare blid og fornøyd. Men det var absolutt ikke mor.. Hadde en liten lampe med svakt lys, akkurat nok til at vi så at vi vasket godt nok. Anonymous poster hash: 80fd8...373
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #10 Skrevet 6. november 2013 Vi har to nattlys fra Ikea som vi har brukt til å skifte på natta med. En på soverommet og en på badet. Gikk akkurat passe lys. Ellers har vi hatt døren i boden åpen med lys på slik at det akkurat blir nok lys i gangen og inn til badet. Men vi skiftet alltid på badet fordi det ligger rom i rom med soverommet. Har også brukt mobillyset ved et par anledninger. Anonymous poster hash: 973b1...34c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #11 Skrevet 6. november 2013 Har forresten månelampe fra Ikea som nattlys på badet, veldig behagelig for både store og små. Noen ganger må man jo bare inn der om natta eller tidlig trøtt morgen. Anonymous poster hash: 879d9...438
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #12 Skrevet 7. november 2013 Bra dere ikke er superkvinner som skifter i mørket, er det jeg hadde inntrykk av at alle gjør Vår nattbordlampe er for sterk (bytte pære kanskje) så vi åpner døra til gangen hvor vi har et svakt lys på. TSAnonymous poster hash: e78fd...616
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå