KA91 Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Hei! Jeg trenger desperat litt råd og veiledning for jeg vet knapt hva som er opp og ned når det kommer til jenter. Jeg er nyforelseket i drømmedama! Jeg er 22 og hun er 23, vi traff hverandre helt tilfeldig og har vært på tre-fire dater etter det og jeg tror at vi har noe på gang ihvertfall. Det eneste er at vi treffes nesten bare i helgene, da har du sikkert regnet ut at vi har datet i rundt én månde Hun jobber dagtid hele uken og da skjønner jeg at det ikke alltid frister å finne på noe med meg, når man skal hjem å lage middag og slappe av etter en lang dag. Men jeg holder på å gå fra vettet, det er fire dager siden vi traff hverandre sist. Når jeg føler for litt kontakt pleier jeg som regel å sende henne en sms, jeg liker egentlig ikke å snakke i telefon og da fungerer melding helt, ok. Men jeg vil ikke være for innpåsliten heller. Tingen er at jeg er så redd for å dumme meg ut med å være for aggresiv så tidlig i forholdet, eller mase for mye eller si noe dumt som: Jeg er glad i deg.** ** Fikk høre fra en venninde at dette kunne være nok til å skremme henne bort Så spørsmålet mitt blir vell da, hva er overdrevent mye meldinger, og finnes det noe sånn i det hele tatt? Hvordan sier jeg til henne at jeg virkelig liker henne, uten at hun får panikk? Eller er det for tidelig? Jeg har sikkert tusen andre spørsmål, men la oss nå starte tråden. 210210
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Hvis du sender så mye at du må finne på nye ting å skrive, så har du overdrevet en del. Stopp når du føler at du har sagt ditt. Du bør si til henne at datene var koselige og at det var hyggelig å være med henne, man skal åpenbart ikke si at man elsker jenta etter noen få dater.Anonymous poster hash: 9fcab...318
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Du kan forresten også si det litt indirekte. Foreksempel istedenfor å si at hun er pen, så sier du: det er sikkert mange som kommenterer hvor pen du er. Det setter et smil på henne og blir ikke for kleint hvis noe skulle gå galt.Anonymous poster hash: 9fcab...318
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Du kan sikkert trygt si til henne at du liker henne, men vent for all del med å si glad i, elsker osv... Jeg synes selv at komplimenter som går litt på personligheten min og er mer "spesifikke" enn at jeg er "søt" er hyggelige å få, både tidlig og senere i et bekjentskap eller forhold. Anonymous poster hash: 3fe38...c32 1
Gjest Awzm me Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Etter en måned burde det gå an å si at en er glad i vedkommende uten at det skremmer han eller henne bort 1
KA91 Skrevet 6. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2013 (endret) Du bør si til henne at datene var koselige og at det var hyggelig å være med henne ... Det sier jeg alltid Du kan forresten også si det litt indirekte ... Kan prøve. Hun er veldig direkte selv da, kanskje hun liker det sånn tilbake og? Du kan sikkert trygt si til henne at du liker henne, men vent for all del med å si glad i, elsker osv... Jeg synes selv at komplimenter som går litt på personligheten min og er mer "spesifikke" enn at jeg er "søt" er hyggelige å få ... Da sier jeg at jeg liker henne! Det var det jeg mente med glad i også, men folk tolker ting forskjellig. Hun er veldig pen, men det er dama jeg liker, ikke bare trynet, skal finne nok komplimenter som går på hvem hun er og hva jeg ser i henne Etter en måned burde det gå an å si at en er glad i vedkommende uten at det skremmer han eller henne bort Kanskje jeg kan bruke andre ord for å si det samme. Takk for hjelpen sålangt, roet meg litt ned nå. Jeg prøver meg litt fram med rådene jeg har fått også ser jeg hvordan det blir tatt imot. Endret 6. november 2013 av KA91 1
Gjest .-L-. Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 (endret) Tror det beste for deg er at du roer litt ned. Lytt til henne og hva hun sier når dere er med hverandre så får du en god indikator på hva du burde gjøre og ikke gjøre fremover. Ta ting litt som det kommer Endret 6. november 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #8 Skrevet 6. november 2013 Ro deg ned som L sier. Du virker altfor gira. Anonymous poster hash: c54fc...442
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #9 Skrevet 6. november 2013 Hvis jenta er direkte selv, så kan du være direkte også. Snakk med henne om dette, og ikke lytt til alle andre. Du vet tross alt ikke hvilke agendaer de kan ha, feks den venninnen. Jeg er direkte selv og jeg setter pris på at andre er direkte og åpne. Det blir for slitsomt med hinting her og der. Hilsen kvinne Anonymous poster hash: 69e4f...7fd
KA91 Skrevet 7. november 2013 Forfatter #10 Skrevet 7. november 2013 Takk for den siste der, trengte den!
Tellus Skrevet 7. november 2013 #11 Skrevet 7. november 2013 Hvis dere bare treffes i helgene foreløpig og du ønsker å treffes mer, kan du jo spørre om hun vil komme til deg på middag en dag( i uken) eller kanskje gå en liten tur en ettermiddag.
Trønderberte Skrevet 7. november 2013 #12 Skrevet 7. november 2013 Hei! Jeg trenger desperat litt råd og veiledning for jeg vet knapt hva som er opp og ned når det kommer til jenter. Jeg er nyforelseket i drømmedama! Jeg er 22 og hun er 23, vi traff hverandre helt tilfeldig og har vært på tre-fire dater etter det og jeg tror at vi har noe på gang ihvertfall. Det eneste er at vi treffes nesten bare i helgene, da har du sikkert regnet ut at vi har datet i rundt én månde Hun jobber dagtid hele uken og da skjønner jeg at det ikke alltid frister å finne på noe med meg, når man skal hjem å lage middag og slappe av etter en lang dag. Men jeg holder på å gå fra vettet, det er fire dager siden vi traff hverandre sist. Når jeg føler for litt kontakt pleier jeg som regel å sende henne en sms, jeg liker egentlig ikke å snakke i telefon og da fungerer melding helt, ok. Men jeg vil ikke være for innpåsliten heller. Tingen er at jeg er så redd for å dumme meg ut med å være for aggresiv så tidlig i forholdet, eller mase for mye eller si noe dumt som: Jeg er glad i deg.** ** Fikk høre fra en venninde at dette kunne være nok til å skremme henne bort Så spørsmålet mitt blir vell da, hva er overdrevent mye meldinger, og finnes det noe sånn i det hele tatt? Hvordan sier jeg til henne at jeg virkelig liker henne, uten at hun får panikk? Eller er det for tidelig? Jeg har sikkert tusen andre spørsmål, men la oss nå starte tråden. 210210 Du hørtes ut som drømmemannen min😱 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå