Gå til innhold

Lov333 crush paa universitet. Trenger raad.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg foler meg som en tenaaringsjente her jeg sitter og horer paa Taylor swift 'you belong with me', og tenker paa min crush. Jeg er strengt tatt 2XXX aar gammel, studerer, men samtidig, kjenner jeg sinnsyke sommerfugler i magen.

Jeg skal prove aa gjore innlegget minst mulig kjedelig. Men det har seg saaann, at jeg avsluttet et langt (7 aar) forhold, han var utro, og naa foler jeg for aa teste vannet, og man kan mildt si, at det har jeg, men naa har jeg faatt en fyr i kikkerten, og jeg lurer paa om han har meg i sin kikkert og. Han holder blikket mitt, snur seg etter meg, snur seg naar det ikke er nodvendig,sender meg blikk og saa videre og saa videre. (For dere som kjenner til Pavlovian psykologi, forstaar hva jeg mener med conditioned stumulusn (han)= conditioned response (hjerteslag) ), uansett, sett borti ifra det, jeg sokte som en gal paa facebook etter han (til min store overraskelse, heter han det samme som hunden min..... men vaer saa snill, ikke be meg bruke det som sjekketrisks...), og han er 2 aar yngre enn meg (har alltid sagt at yngre menn er uaktuelt, men i det tilfelle, er det mer enn aktuelt). Jeg foler, og jeg ber til Gudene, at det ikke er ensidig, men GJENsidig, en viss kjemi og kontakt med han. Med en gang jeg gaar inn i ett rom, fanger han blikket mitt (sist gikk jeg paa en anne, fordi vi saa saa mye paa hverandre), og vi snur oss etter hverandre og saa videre. Naar det er sagt, hvordan skal jeg bli kjent med han? Vi aner ingenting om hverandre, vi er ikke paa det samme trinnet, vi studerer IKKE det samme og det er vel bare jeg som vet hva han heter, jeg regner med at han er mer 'normal' enn meg, og soker ikke som en gal etter meg paa fb. .....

Jeg vil helst ikke sende han en melding paa fb, men samtidg, han henger ALLTID med noen venner, saa det er litt kleint aa gaa bort og si 'hei DU', samtidig, fb er en god mulighet aa 'teste vannet' og si hei og se hvordan vedkommende svarer.

Sa til det konkrete spm (og jeg haaper at DU ikke har sovnet undervies):

1) kan han vaere interessert ( og beklager mitt fjortissporsmaal, jeg skammer meg skikkelig...men er man interessert/betatt saa er det tydeligvis ingen heminger).

2) og hvordan bli kjent? jeg tor aa gaa utenfor min komfortsone, men jeg vil gjore det paa en saann maate som foreer til NOE, og ikke bare blir kleint.

hilsen 14 aar gammel jente (25 aar) :)

Anonymous poster hash: f601f...654
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Du kan sende et venneforespørsel på fb, og ta det derifra!

Du taper ingenting! Alle kan bli venner på fb :)

Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Hei! Du kan sende et venneforespørsel på fb, og ta det derifra!

Du taper ingenting! Alle kan bli venner på fb :)

Lykke til!

Forsaavidt. Jeg har tenkt paa det, men grunnen til at jeg er litt tilbakeholden, er fordi, vi har sett hverandre saa mye pa uni, at jeg nesten foler meg som en stalker, selv om jeg ikke er det, det er rett og slett ren tilfeldighet at han er der jeg er og omvendt. Tenker du ikke, at det hadde vaert bedre aa skrive hei og la venneforesporselen vente enn saa lenge?

Skrevet

Hvis dere ikke er venner, kommer han antakelig ikke tilå se meldingen din. De fleste sjekker ikke "den andre" innboksen, så han kommer ikke til å se den.

Send venneforespørsel du!!

Skrevet

hmm...du sier noe, jeg faar vel prove aa gjore det. Hvorfor skal det vare saa vanskelig aa bli kjent med noen for tiden :)
da sender jeg han foresporsel, tror jeg.... og ser. han kommer sikkert til aa tro at jeg stalker han, da der har sett saann ut i det siste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...