Gå til innhold

Hvordan skal jeg feste denne hårpynten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.ebay.com/itm/Ponytail-Holder-Golden-Metal-Punk-Rock-Hair-Cuff-hair-band-Stretch-Rope-BE88-New-/251372582548?pt=UK_JewelleryWatches_WomensJewellery_Rings_SR&var=&hash=item3a86f93694

Jeg har sett mange som bruker slik hårpynt og synes det ser veldig fint ut, så kjøpte meg det selv. Men hvordan i alle dager skal jeg sette det i håret? Jeg får ikke til å sette strikket skikkelig i når den ringen er i veien, og håret mitt blir bare stygt og bustete. Sikkert en enkel måte å gjøre det på som jeg ikke skjønner, så noen som kunne forklart det for meg? :)

Anonymous poster hash: a6f59...850
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du lage en hestehale med et kjempetynt strikk først, så feste denne oppå? Da er hestehalen spikret først, og resten blir dekor.

Gjest BettyBoop
Skrevet

http://www.ebay.com/itm/Ponytail-Holder-Golden-Metal-Punk-Rock-Hair-Cuff-hair-band-Stretch-Rope-BE88-New-/251372582548?pt=UK_JewelleryWatches_WomensJewellery_Rings_SR&var=&hash=item3a86f93694

Jeg har sett mange som bruker slik hårpynt og synes det ser veldig fint ut, så kjøpte meg det selv. Men hvordan i alle dager skal jeg sette det i håret? Jeg får ikke til å sette strikket skikkelig i når den ringen er i veien, og håret mitt blir bare stygt og bustete. Sikkert en enkel måte å gjøre det på som jeg ikke skjønner, så noen som kunne forklart det for meg? :)

Anonymous poster hash: a6f59...850

ville prøvd med et annet strikk under først
Skrevet

Jeg har en som likner, fra glitter, der er det en vanlig svart strikk som pyntet er festet i så jeg lager bare en vanlig hestehale med strikken og fester deretter sølvringen, som kan åpnes, etterpå.

Skrevet

Jeg tar på strikken, så åpner jeg klaffen rundt den gullgreia så den går rundt. Har sett noen med tynt hår bruke den, og da sitter den rett og slett ikke like godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...