Gå til innhold

Hvordan stramme opp rumpe og lår ved bruk av tredemølle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg stramme opp rumpe og lår ved bruk av tredemølle? Jeg er ikke i god form, men har skaffet meg tredemølle som jeg bruker. Er det best å bare jogge og prøve å jogge så lenge jeg kan? Eller er det bedre å ha på bratt stigning på tredemølla selv om jeg da ikke klarer å jogge like fort? Tenker at jo brattere det er så mer trening blir det for rumpe og lår. Er det slik?

Anonymous poster hash: 40fb5...35c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er vel å kjøre på med stigning hvis du vil stramme opp ja :) Intervallarbeid kan her være en god løsning :)

Skrevet

Jo brattere, jo bedre. :)

Anonymous poster hash: 5790a...e1d
Skrevet

Intervaller med stigning.

Aller best er å løpe i terreng. Jeg har fått heftig sprettrumpe av det, og jeg har ikke tatt en eneste knebøy i hele mitt liv.

Anonymous poster hash: 2c663...0c2
Skrevet

Du bygger ikke muskler av vanlig jogging, men du forbrenner mer kalorier enn om du lar være å jogge, noe som reduserer fettprosenten din, dersom du ikke spiser mer enn du gjør. Noe som igjen jo vil gi inntrykk av strammere kropp.

Anonymous poster hash: d3910...a2c
Skrevet

Du bygger ikke muskler av vanlig jogging, men du forbrenner mer kalorier enn om du lar være å jogge, noe som reduserer fettprosenten din, dersom du ikke spiser mer enn du gjør. Noe som igjen jo vil gi inntrykk av strammere kropp.

Anonymous poster hash: d3910...a2c

Klart man bygger muskler av å løpe. Spesielt bakkeløping. Det skrever styrke å dytte hele kroppsvekten opp og frem. Men man bygger mer muskler ved styrketrening.

Anonymous poster hash: 7c72a...b24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...