AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Jeg får meg kanskje treningssykkel snart, og jeg lurer på om jeg klarer å få en mer "fit" kropp (ikke store muskler, osv. men mer "tont" kropp"? Selvfølgelig skal jeg spise mindre og sunnere (kutte ut sukker, spise grønnsaker, kjøtt og fisk, osv.) også, men kan jeg bli mer tont av å sykle i 20-30 minutter hver dag? Jeg syklet til og fra jobb i sommer, og på kort tid fikk jeg muskler i lår og leggene, og magen ble litt mindre. Men jeg lurer på om det kanskje ikke var på grunn av KUN syklingen, men at jeg jobbet med en tung fysisk jobb.... Så.. kan jeg bli mer tonet (få mindre magefett, osv.) av å sykle hver dag? Sykling passer kroppen min bedre. Jeg kan ikke jogge uten å få leggsmerter, osv. Anonymous poster hash: 52247...399
Gjest Runforit Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Sykling tar mye på rumpe og lår. Om du bli mer fit avgjøres av at fettprosenten går ned og det gjøres med kostholdet. Så du kan absolutt få en fit kropp med sykling ja
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Yes! Styrkejunkiene her vil antakelig si noe annet, bla bla bla kondisjon er bare fjas STYRKE former kroppen, men det er bare vrøvl. Lavere fettprosent og muskler (for man får muskler av å bruke kroppen, nemlig) utgjør en flott kropp. Ikke på fitnessnivå, men hvorvidt det er så himla fint kan jo diskuteres. Ved å bruke kroppen, som du jo gjør med sykling, samt å gi den god næring, vil den bli sunn og sterk og glad fra innsiden - og en glad kropp er en flott kropp Sykling tar dessuten godt på rumpe og lår, som jo er viden kjent som 'problemområder'. Kos deg med syklingen, du! Anonymous poster hash: 3e8ec...47c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Sykling tar mye på rumpe og lår. Om du bli mer fit avgjøres av at fettprosenten går ned og det gjøres med kostholdet. Så du kan absolutt få en fit kropp med sykling ja Så bra!! elsker sykling. Jeg skal definitivt spise sunnere, og blande det med sykling, om jeg får den hit. Ellers får jeg vel bare jogge da.. Anonymous poster hash: 8aaec...59f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Yes! Styrkejunkiene her vil antakelig si noe annet, bla bla bla kondisjon er bare fjas STYRKE former kroppen, men det er bare vrøvl. Lavere fettprosent og muskler (for man får muskler av å bruke kroppen, nemlig) utgjør en flott kropp. Ikke på fitnessnivå, men hvorvidt det er så himla fint kan jo diskuteres. Ved å bruke kroppen, som du jo gjør med sykling, samt å gi den god næring, vil den bli sunn og sterk og glad fra innsiden - og en glad kropp er en flott kropp Sykling tar dessuten godt på rumpe og lår, som jo er viden kjent som 'problemområder'. Kos deg med syklingen, du! Anonymous poster hash: 3e8ec...47c Flotters! Da var det kanskje syklingen som gjorde meg mer "fit" i sommer da. Det er morsomt og motiverende å sykle (spesielt ute i naturen). Jeg har mest problemer med mageområdet, fått en del fett der i det siste. Men jeg vil gjeerne ha mer lårmuskler og. Anonymous poster hash: 8aaec...59f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 Lavere fettprosent = kaloriunderskudd. Dette kan oppnås via maten, og/eller via trening. Anonymous poster hash: 990a1...9eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå