AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Litt inspirert av en tråd tidligere denne uken lurer jeg på følgende: Skal på julebord i helgen. Blir det teit å sende melding til flørten med bilde av meg selv ferdig stylet og skrive "Slik ble resultatet" for så å sende en ny sms like etter og skrive "Oooops, den skulle være til *navn på venninne som han skjønner må stå over/under han i kontaktlisten*, hehe.."? (Altså late som meldingen skulle vært til en venninne som har hjulpet meg med stylingen) Han liker å få bilder av meg, gjerne av det lettkledde slaget, men mer påkledd går også bra.. Synes det blir kleint å sende et bilde med vilje uten at han har bedt direkte om det...Anonymous poster hash: 2338f...9a7
Shapeshift Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Litt teit ja, kan du ikke bare sende bilde og si "klar til julebord"? 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Send det med vilje. Det er enda kleinere å late som noe annet, for det er nok stor sannsynlighet for at han ikke tror på det. Anonymous poster hash: 617b6...d32
Erazor Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Jeg synes ikke du skal være redd for å sende bilde uoppfordret. Det trenger da ikke alltid være mannen som skal ta initiativet. Mest sannsynlig blir han bare glad og fornøyd, siden du sier at han liker å få bilder av deg.
Krokanrull Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Det blir teit å late som det var ein feil. Send det med vilje du. Det er alltid koslig når flørten sender bilder Det viser at du tenker på han, og kva er vel dumt med det?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 Teit, med mindre du er 13. Anonymous poster hash: be185...ef0 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 Jeg føler det blir så selvdiggende å sende et bilde av seg selv helt uoppfordret.. Dessuten erd et jeg som har tatt initiativ til sms de siste gangene (kan unnskylde han med at han jobber døgnet rundt...) Anonymous poster hash: 2338f...9a7 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #8 Skrevet 6. november 2013 Jeg tror han kommer til å skjønne at du sendte med vilje, selv om du sier at det ikke var det. Husker en gang jeg sendte mld til veninna mi; "Jeg liker han sånn! Espen altså.", med en kjapp melding bak "Oi, den skulle absolutt ikke sendes til deg"....Svaret jeg fikk var "Haha sure". Gett om jeg ble flau. Ikke fordi jeg var flau over meldingen jeg sendte, men over svaret jeg fikk tilbake. Bare send han bilde av deg selv MED vilje, så skriver du "Klar til julebord! Kan jeg gå sånn tror du?" Tror han setter mer pris på det enn at du sender "feil". Anonymous poster hash: 82d4f...373 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #9 Skrevet 6. november 2013 Jeg tror han kommer til å skjønne at du sendte med vilje, selv om du sier at det ikke var det.Husker en gang jeg sendte mld til veninna mi; "Jeg liker han sånn! Espen altså.", med en kjapp melding bak "Oi, den skulle absolutt ikke sendes til deg"....Svaret jeg fikk var "Haha sure". Gett om jeg ble flau. Ikke fordi jeg var flau over meldingen jeg sendte, men over svaret jeg fikk tilbake.Bare send han bilde av deg selv MED vilje, så skriver du "Klar til julebord! Kan jeg gå sånn tror du?" Tror han setter mer pris på det enn at du sender "feil". Anonymous poster hash: 82d4f...373 Åh, Gud, jeg tror jeg dropper ideen om "å sende feil", ja... Tror jeg ikke sender noe i det hele tatt, i hvertfall ikke med bilde. Fremstår som jeg desperat fisker etter komplimenter...Anonymous poster hash: 2338f...9a7
zen Skrevet 6. november 2013 #10 Skrevet 6. november 2013 Nå skjønner ikke jeg greia med å sende pose/skrytebilder til hverandre, men skal du sende noe så står du for det du sender, ikke ta den "oiiiii jeg sendte feil!", det er bare enda teitere.
Gjest iGirl Skrevet 6. november 2013 #11 Skrevet 6. november 2013 snapchat ? Da virker det ikke så unaturlig...... bilde av deg med tekst "klar for julebord. skål!" elns..
#Sunrise Skrevet 6. november 2013 #12 Skrevet 6. november 2013 Åh, Gud, jeg tror jeg dropper ideen om "å sende feil", ja... Tror jeg ikke sender noe i det hele tatt, i hvertfall ikke med bilde. Fremstår som jeg desperat fisker etter komplimenter...Anonymous poster hash: 2338f...9a7 send bilde å skriv "klar for julebord"
melly666 Skrevet 8. november 2013 #13 Skrevet 8. november 2013 Jeg ille sendt han en melding ala " Nå er jeg ferdig stylet og klar for julebord. Hvordan går det der?" og satset på at han spurte om et bilde. Og hvis han ikke gjorde det - latt være å sende.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #14 Skrevet 8. november 2013 Jeg ille sendt han en melding ala " Nå er jeg ferdig stylet og klar for julebord. Hvordan går det der?" og satset på at han spurte om et bilde. Og hvis han ikke gjorde det - latt være å sende. Den var inte dum. Eller så følger han meg på Twitter. Kanskje jeg kan legge ut bilde der, rett og slett?! Anonymous poster hash: c2130...a79
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #15 Skrevet 8. november 2013 Utrolig teit... Anonymous poster hash: 1f61c...82b
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #16 Skrevet 8. november 2013 Utrolig teit... Anonymous poster hash: 1f61c...82b Teit å poste bilde på twitter? Anonymous poster hash: c2130...a79
Gjest Awzm me Skrevet 8. november 2013 #17 Skrevet 8. november 2013 Patetisk. Du kan heller sende et bilde, og spørre om det er godkjent eller noe?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #18 Skrevet 8. november 2013 Patetisk. Du kan heller sende et bilde, og spørre om det er godkjent eller noe? Å poste et bilde på sosiale medier er da vel ikke patetisk?! Anonymous poster hash: c2130...a79
Gjest Awzm me Skrevet 8. november 2013 #19 Skrevet 8. november 2013 Å poste et bilde på sosiale medier er da vel ikke patetisk?! Anonymous poster hash: c2130...a79 Nei, mente til HI, vet ikke om det var kommet frem til noe mer senere. Men å "feilsende" en melding fordi hun ikke tør å sende et uten at han har spurt om et...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå