Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg egentlig forvente meg om jeg innleder et forhold til en skilt mann med to voksne barn og ekskone (som han har et meget dårlig forhold til)?

Jeg er barnløs og ønsker ikke egne barn. Jeg er en person som liker frihet og stort handlingsrom. Han har hus, bil, båt og hytte. Og rutiner. Jeg har ingenting av dette.

Kan easy going være kjæreste med A4? Like barn leker best eller motsetninger tiltrekker hverandre?

Noen erfaringer?

Anonymous poster hash: 6373b...195
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig overskrift?

Skrevet

Hva du kan forvente deg er det bare tiden som vil vise. Det hjelper sikkert å ha en åpen kommunikasjon :) Den man har vært er ikke alltid den man vil være i fremtiden, så kanskje passer easy going helt utmerket for han, selv om han mer eller mindre tilfeldig er der i livet at han har det materielle på plass. Dette må dere finne ut av sammen, og jeg har mye større tro på å være åpen enn å lukke seg inne og være usikker.

Skrevet

Jeg er redd at jeg skal bli presset inn i et A4-liv for min del, der jeg må kjøpe eller dele på kostnader på ting jeg ikke føler jeg trenger, slik som bil.

Og jeg er redd han på sikt blir frustert over meg som ikke har rutiner i livet, der jeg står opp til forskjellige tider og reiser mye. Han har jo barn, dog voksne.

Skrevet

Om jobben din innebærer mye reising og lar deg styre dagen din selv skal du da ikke gi avkall på den for å tekkes ham.

Anonymous poster hash: eb003...43c
Skrevet

Jeg er i en lignende situasjon, med unntak av at jeg er noe yngre enn ham, og han jeg snakker om har et godt forhold til barn og eks. Nå er det problemer mellom oss akkurat nå, så jeg er veldig usikker på om det går mot slutten, men jeg har også gjort meg noen tanker rundt det at jeg ikke eier noe særlig, ikke ønsker barn, og er den kreative, vimsete typen, mens han har vært vant til "barn, bikkje og stasjonsvogn"-livet.

Så jeg har ikke så mye å komme med, men jeg synes dette var en interessant trådstart!

Anonymous poster hash: a8032...7ff
Skrevet

TS

Når jeg ser hva jeg selv skriver blir jeg helt matt. Jeg kan ingenting om barn og sinna ekskoner. Og jeg hadde aldri i verden sett for meg at det var en slik man jeg skulle forelske meg i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...