Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med en mann som jeg elsker høyt. Men forholdet har sine utfordringer. Han har tre barn, hvor ene barnet bor fast hos han. Han har ei lita leilighet som det blir litt velt trangt i. Jeg sliter med sosial angst og depresjon, og på dårlige dager har jeg lyst å være alene. Det er liksom ikke rom for å deppe der. Nå har jeg funnet meg en hybel 3 minutter unna han. Jeg savner han. Har lyst å reise på besøk osv, men nå er jeg bekymret for hva naboene tenker om dette opplegget...

Fler som har det sånn ?

Anonymous poster hash: dae63...4d6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en helt grei sak det. Å bo hver for seg og treffes innimellom, er opp til hver og en. Har gjort det selv også og det fungerte helt fint.

Anonymous poster hash: a6e89...b6a
  • Liker 2
Skrevet

Noen ganger fungerer det best med særbo og synes det er dumt om du vil få rare kommentarer på det.

Tenk mest på hva som er best for DEG og ikke hva andre synes.

• Liker 4
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Selvfølgelig er det greit å være særboere, og det blir jo bare mer og mer vanlig. Så ikke bekymre deg om hva naboene må tenke, og besøk kjæresten din. :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg har det også sånn. Bare at vi begge har barn. Det er ikke unormalt med det og ofte til det beste for ungene.

• Liker 1
Skrevet

Dette synes jeg høres helt greit ut. Ikke tenk på naboene.

Anonymous poster hash: cdc19...8e2
  • Liker 1
Skrevet

Tror det er ganske normalt

Anonymous poster hash: 51ba5...583
  • Liker 1
Skrevet

Om det er greit eller ikke er kun opp til deg og partner i forholdet å bedømme, sammen. Drit i naboene.

Anonymous poster hash: 15889...c99
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Dersom jeg finner en kjæreste, kommer vi til å være særboere i alle fall til minsten min har flyttet ut. Jeg er nok muligens sær, men jeg synes det er så mye styr med menn, at jeg tenker det ville ha gått ut over ungene at jeg flytter sammen med noen før de har blitt "voksne".

• Liker 1
Skrevet

Man må jo ikke flytte sammen med en gang man blir sammen med noen.

Gjest Spirula
Skrevet (endret)

Jeg synes særboere blir et merkelig begrep i en slik sammenheng, da særboere i min omgangskrets er en beskrivelse på ektepar som ikke bor sammen.

Selvsagt er det greit at kjærester ikke bor sammen!

Det er ingenting nytt eller merkelig med det.

Jeg så at jeg ikke leste innlegget skikkelig, og fikk ikke med meg at dere allerede bodde sammen.

Naboene har vel ingenting med om du har en hybel som du tilbringer tid i når du ønsker det?

Og hvordan skal de vite dette om noen ikke forteller dem det?

Endret av Spirula
Skrevet

Visste ikke at man brukte det uttrykket for par som ikke er gift eller har barn sammen? Dere er vel bare kjaerester?

Jeg vil personlig ikke flytte inn med en mann med mindre vi er forlovet. Naa vil jeg ultimat sett gifte meg - hvis man ikke vil det stiller det seg annerledes.

Du nevner ikke hvor lenge dere har vaert sammen, men slik det arter seg her er vel det naturlige a se det an og evt. spare opp til en bolig sammen dersom det blir seriost. Inntil da ser jeg ikke paa det som noe spesielt at dere ikke bor sammen.

Skrevet

Jo raskere du får deg et eget hjem, jo større sjanse for at forholdet overlever.

Bare tenk på hvor mange som har "pendlerleilighet" i nærheten av hjemmet. Det er virkelig ikke uvanlig å ikke bo sammen. Luft og egentid er sunt!

Anonymous poster hash: 533c6...227

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...