AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Jeg har installert Dropbox, men har ikke brukt det enda. Fikk en mail nå om at "siden du har akseptert Kari Nordmanns invitasjon så gir vi deg ekstra lagrinsplass". Jeg kjenner denne vedkommende, men har ikke mottatt noen invitasjon og aner ikke hva en eventuell invitasjon innebærer.(så; hva innebærer det, og hva skjer om man velger å invitere andre? Er det bare for å få mer lagrinsplass, eller kan de få tilgang på åpne filer med eks bilder osv?) Ja. Jeg skal bruke det til bilder/videoer, så gi meg gjerne en sånnv "topp 5 bruksområder og how to" om noen gidder Anonymous poster hash: 5b58a...8f3
-Jiinxs- Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 (endret) Det å invitere eller bli invitert gir personen som invitere IKKE tilgang til dine filer. Det er noe du må gjøre manuelt for hver enkel fil (det går kanskje an å dele en hel mappe), men det er noe jeg aldri har gjort før. Eneste grunnen som jeg vet om er at man får mer lagringsplass. Om jeg var deg så ville jeg ha trykket på "Get free space" og prøvd å gjort alt som stod der inne. Det går vel i å linke facebook/twitter, invitere andre, legge til nettbrett/mobil (laste ned dropbox appen) og lignende. Appen er grei å bruke på mobil slik at du laster opp automatisk (om du er på nett) når du har tatt et bilde/video. Jeg har 53,88 GB lagringsplass og bruker en gratis konto. Dropbox Pro = +100GB Endret 6. november 2013 av -Leon-
LeaMichele Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Et lite spørsmål.. jeg har akkurat lastet ned dropbox på pcen, og lurer på om jeg må la pcen stå på etter at jeg har lagt filene i mappa? Er en del filer så kommer til å ta mange timer dette.. evt om jeg kan skru av og den vil fortsette samme sted neste gang jeg skrur den på?
Botch Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Et lite spørsmål.. jeg har akkurat lastet ned dropbox på pcen, og lurer på om jeg må la pcen stå på etter at jeg har lagt filene i mappa? Er en del filer så kommer til å ta mange timer dette.. evt om jeg kan skru av og den vil fortsette samme sted neste gang jeg skrur den på? Du kan pause opplastingen og fortsette senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå