Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som er kjent med den? Vanligvis driver jeg med hjemmepleie med tror jeg vil til salong denne gang. Har lyst på en såkalt "fransk manikyr" men på tærne. Går det an?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Lucy Liu hadde fransk pedikyr i Charlies Angels (scenen der hun som geisha masserer skurken med føttene!)

Vet ikke helt om jeg synes det er fint eller ikke. . . .

Skrevet

Jeg synes liksom det blir helt feil....lange negler (som jo fransk manikyr krever) er jo ikke så lekkert på tærne, da!? :roll:

Gjest Ethereal
Skrevet

Kan du ikke bare bruke en hvitaktig neglelakk på tærne da???? Maybelline har en fin i Ultra Lasting-serien, eller Estee Lauder. To farger høres merkelig ut, som Philippa sier.

Gjest anneline
Skrevet

Synes det er penere med kortere lakkerte tånegler. Bruker selv litt sprekere farger på tærne og fransk på fingrene, og varirerer heller fargen på tærne litt etter antrekk hvis jeg skal ha åpne sko (folk legger faktisk merke til det!).

Det er uansett deilig å ta en time med fotpleie eller pedikyr av føtterne før sommeren, uavhengig av hva du skal ha slags pynt.

Husk at lange tånegler er et av favorittstedene for fotsopp, så derfor ville jeg tatt lengden på neglene og heller malt på hvitt i tuppen hvis jeg skulle hatt fransk på tærne.

Skrevet

Var ikke klar over at man trenger har så langt tå negler for å få look'en til. Biter neglene på fingrene noe forferdlig sånn at det kan ikke lakkeres i det hele tatt. Skikkelig ufint men gidd ikke slutte.... :oops:

Gjest anneline
Skrevet

Beit også negler før, men har klart å slutte helt. Hvis du begynner å stelle litt med neglene så mister du lysten til å ødelegge dem ganske fort.

Begynn i det små med å lakke neglene blanke og fil litt, bruk litt neglebåndskrem for å få pene neglebånd osv. Neglene trenger heller ikke være lange for at det skal se pent ut, men det gjør seg med litt stell uansett lengde. Kjempekorte negler med velstelte neglebånd og litt blank lakk ser faktisk kjempeflotte ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...