AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Noen som har opplevd dette? Har prøvd å få kontakt med kjæresten siden klokken 9 i går, men ikke noen respons. Har også sendt melding på facebook, og denne så han i går kveld, men han har ikke svart (noe som er ganske typisk) i går var jeg ikke så bekymret, men nå er jeg lei meg og redd for at dette er en pysete dumpemetode. Har sendt ham melding om at han må si fra om det er noe, for da slipper jeg å bli så lei meg og redd, men ingen respons enda. Noen råd? Er det vanlog å bruke dette som dumpemetode? Han er jo en fin fyr, så trodde han hadde baller til å si fra om ting har skjært seg.Anonymous poster hash: 6d7a4...a2d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Min kjæreste, som plutselig har blitt en x, har akkurat gjort det på den måten. Kjempefeigt, men det skjer dessverre. Anonymous poster hash: ce250...1bb 5
Druid Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Jeg tror ikke du skal håpe på noen diskret dumping, det brygger nok heller opp til en veritabel shitstorm som han ønsker å ha litt kontroll over.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Kanskje det "bare" har skjedd noe i livet hans med familie, eller med han som gjør at han ikke får svart? Visste ikke at folk dumpet folk på den måte, utrolig FEIGT ihvertfall at sånt skjer. Håper det ordner seg for dere og at det er en annen grunn til at han ikke svarer. :klemme: Anonymous poster hash: 267be...c63
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Han sa forrige uke at jeg er verdens mest fantastiske, og jeg har ikke gjort noe galt, så jeg tror ikke så mye på din shitstorm-teori durid, fordi da hadde han kjeftet på meg for at jeg er den jeg er og han er jo veldig snill, så. -TSAnonymous poster hash: 6d7a4...a2d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 han har ikke svart siden i går og du er allerede bekymra?? du virker litt needy i mine øyne.. Anonymous poster hash: 4e61f...53b 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 han har ikke svart siden i går og du er allerede bekymra?? du virker litt needy i mine øyne.. Anonymous poster hash: 4e61f...53b Øh.. Needy fordi jeg blir bekymra når det er over 1 døgn siden jeg sendte første melding? Trodde det var ganske normalt at folk svarte på meldinger når man så dem da, og han ser garantert på mobilen gjennom dagen. Og om det så ikke er at han har dumpa meg uten at jeg vet det, så synes jeg det er ganske dårlig gjort fordi jeg blir utrolig lei meg og vet ikke hva som skjer når han ikke kan svare meg. Har ikke sett han siden søndag heller, og det er ganske unormalt at han ikke svarer i det hele tatt i løpet av en dag. Du skjønner det at det er ikke alle som går flere uker uten å snakke med kjæresten sin når man bor 30 min unna hverandre, og for min del så vil jeg gjerne snakke med han også. -TS Anonymous poster hash: 6d7a4...a2d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #8 Skrevet 6. november 2013 Huff jeg hadde en ex som bare lot være å gi lyd fra seg en hel helg helt plutselig. (når vi vanligvis snakket hver dag) Da hadde han holdt på litt med ei annen dame og var usikker på forholdet. Isteden for å fortelle meg dette lot han bare være å svare ,og jeg var så redd noe hadde hendt han at jeg ikke fikk sove på hele helgen. Anonymous poster hash: 8dca8...472 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #9 Skrevet 6. november 2013 Huff jeg hadde en ex som bare lot være å gi lyd fra seg en hel helg helt plutselig. (når vi vanligvis snakket hver dag) Da hadde han holdt på litt med ei annen dame og var usikker på forholdet. Isteden for å fortelle meg dette lot han bare være å svare ,og jeg var så redd noe hadde hendt han at jeg ikke fikk sove på hele helgen. Anonymous poster hash: 8dca8...472 Vet du.. Om det er det som har skjedd (jeg tviler, men det er jo en sannsynlighet) så vil jeg så gjerne at han bare skal si det.. For da kan jeg gråte i fra meg og i tillegg vite hva som har skjedd, enn at jeg nå sitter her og har det vondt og lurer -TS Anonymous poster hash: 6d7a4...a2d
Druid Skrevet 6. november 2013 #10 Skrevet 6. november 2013 http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4440459_700b_v3.jpg
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #11 Skrevet 6. november 2013 http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4440459_700b_v3.jpg Om du ikke har noe bedre å komme med, så er det bare å ikke skrive i denne tråden takk. Som sagt så har det aldri skjedd at han ikke har svart i løpet av dagen før, og det er ikke morsomt i det hele tatt om han har dumpet meg, for jeg har aldri elsket noen så høyt før. Så enten kan du prøve å forstå hvordan dette er for meg, eller så kan du holde deg unna. For det hjelper faktisk ikke så mye for meg at folk slenger dritt. Anonymous poster hash: 6d7a4...a2d 1
Gjest Arch Skrevet 6. november 2013 #12 Skrevet 6. november 2013 Har du forsøkt å ringe han? Jeg tror jeg hadde dratt bort til huset hans. 2
Druid Skrevet 6. november 2013 #13 Skrevet 6. november 2013 Det var da ikke å slenge dritt å foreslå at han kansje har fått andre ting på tenke på som tok all oppmerksomhet for en tid? 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #14 Skrevet 6. november 2013 Hei hei. Først vil jeg bare si at jeg kjenner igjen følelsen av uvisshet og redsel, og unner deg virkelig ikke den. Hvor lenge har dere vært sammen, og hvor gamle er dere? Husker en gang med min x, så svarte han meg ikke på over ett døgn, tilogmed på bursdagen min. Og jeg var så redd, og bursdagen var helt forferdelig. Men så pratet jeg med broren hans, og da fikk jeg vite at han hadde blitt akutt dårlig av kyssesyken, og klarte ikke å komme seg på do på egenhånd engang. Så det jeg ville gjort er å ringe han, eller sende han en melding hvor du sier at du er bekymret over om det har hendt han noe, og om alt er bra med han. Lykke til Anonymous poster hash: 514fc...2fb
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #15 Skrevet 6. november 2013 Har du forsøkt å ringe han? Jeg tror jeg hadde dratt bort til huset hans. Ja, jeg har ringt han 5 ganger i dag uten svar, men vet det har vært tull med mobilen hans, sånn at mobilen hans ikke ringer og at han heller ikke får tapt anrop. Han har ikke sett facebookmeldingene jeg har sendt til han i dag, men håper han ser dem i løpet av dagen. Han er hos foreldrene sine nå en halvtime unna, og jeg har ikke blitt introdusert for dem enda, selv om vi snakket om det senest i helga. Jeg har likevel vært der før så jeg vet hvor de bor så kunne selvsagt dratt dit, men det gjør jeg i løpet av morgendagen om jeg ikke får svar tror jeg, for det blir kanskje litt småflaut og møte foreldrene hans i en sånn situasjon. -TS Anonymous poster hash: 6d7a4...a2d
Gjest Arch Skrevet 6. november 2013 #16 Skrevet 6. november 2013 Si at du var livredd han lå dau en plass, jeg tror foreldrene hans kommer til å forstå deg. 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #17 Skrevet 6. november 2013 Hei hei. Først vil jeg bare si at jeg kjenner igjen følelsen av uvisshet og redsel, og unner deg virkelig ikke den. Hvor lenge har dere vært sammen, og hvor gamle er dere? Husker en gang med min x, så svarte han meg ikke på over ett døgn, tilogmed på bursdagen min. Og jeg var så redd, og bursdagen var helt forferdelig. Men så pratet jeg med broren hans, og da fikk jeg vite at han hadde blitt akutt dårlig av kyssesyken, og klarte ikke å komme seg på do på egenhånd engang. Så det jeg ville gjort er å ringe han, eller sende han en melding hvor du sier at du er bekymret over om det har hendt han noe, og om alt er bra med han. Lykke til Anonymous poster hash: 514fc...2fb Vi har vært sammen siden juli. Han er 21, jeg et par år yngre. Men jeg tenker at han så jo meldingen i går på facebook, så da har det sikkert ikke skjedd noe alvorlig (er vanlig at han ikke svarer på facebookmelding, så ja) ihvertfall. Jeg har sendt en sms og en melding på facebook der jeg skrev at han måtte ta kontakt med en gang han så meldingen fordi jeg var bekymret for han. Men ikke fått kontakt enda, og det er over 2 timer siden. Han har dog ikke sett facebookmeldingen enda. Ikke kjenner jeg vennene hans noe særlig heller, og ikke har han søsken. -TS Anonymous poster hash: 6d7a4...a2d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #18 Skrevet 6. november 2013 Si at du var livredd han lå dau en plass, jeg tror foreldrene hans kommer til å forstå deg. Jeg kan vel eventuelt sende melding til moren da i morgen tidlig om han ikke tar kontakt i løpet av kvelden og spørre om han er der. -TS Anonymous poster hash: 6d7a4...a2d
kareen Skrevet 6. november 2013 #19 Skrevet 6. november 2013 Veldig respektløs å ignorere deg sånn. Jeg hadde ikke giddet å bry meg lenger.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #20 Skrevet 6. november 2013 Veldig respektløs å ignorere deg sånn. Jeg hadde ikke giddet å bry meg lenger. Jo, men vet jo ikke om det er en grunn enda da. Kan nødvendigvis ringe hustelefonen til foreldrene, men er litt smånervøs for å gjøre det. -TS Anonymous poster hash: 6d7a4...a2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå