Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg var på syklus dag 28 igår og har fortsatt ikke mensen. jeg har hatt veldig regelmessig syklus når jeg har gått på p-piller men har ikke gått på p-piller denne månden. så jeg vet ikke helt hvordan syklusen er nå som jeg ikke har tatt piller. men er hvertfall syklus dag 29 idag. jeg har ømme pupper, og mange ganger om dagen får jeg sånn kramper som tar sikkelig tak også varer de i ca 30 sekunder så er de helt borte. Noen som har opplevd dette? vet at jeg hadde samleie rundt eggeløsnings tid.

Anonymous poster hash: c6036...29e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok bare mensen som er litt seint ute, forandring i syklus er helt normalt når man slutter på ppiller. MEN sjansen er jo der for at du er gravid da. Har man ubeskyttet sex så kan man bli gravid :)

Anonymous poster hash: 90216...b9e
Skrevet

KG er ingen graviditetstest.

Anonymous poster hash: 9fb21...3d3
Skrevet

hva betyr KG?

Gjest pausemusikk
Skrevet

hva betyr KG?

Kvinneguiden :)

• Liker 1
Skrevet

Har du sex, så kan du bli gravid. Men hvorfor tror du at vi vet om du er det eller ikke? :klo:

Anonymous poster hash: 25898...f9f

Skrevet

Jeg var mer ute etter om noen har hatt sånn korte vonde kramper og fått positiv test senere..

Skrevet

Jeg var mer ute etter om noen har hatt sånn korte vonde kramper og fått positiv test senere..

Sånne kramper kan man ha både i svangerskapet og før menstrasjon, akkurat som ømme bryster etc. Den eneste måten å vite er å ta en test og det må du gjøre selv.

Anonymous poster hash: 9fb21...3d3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...