Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Trenger en eyeliner til bruk i våtkanten, den jeg har nå er udugelig, og forsvinner så fort jeg blunker (Loreal). Jeg vil ha penn. Noen tips om merke? Gjerne inkl produktnavnet.

Helt ikke ALT for dyrt, er student!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pleide å bruke H&M sine, men de nye nå sitter ikke. Kjipt å bruke opp de som var så gode.

Jeg har mye vann i øynene og det renner bare av. Jeg har sånne øyne som tårene renner på i litt flau vind.... ikke pent.

Skrevet

pleide å bruke H&M sine, men de nye nå sitter ikke. Kjipt å bruke opp de som var så gode.

Jeg har mye vann i øynene og det renner bare av. Jeg har sånne øyne som tårene renner på i litt flau vind.... ikke pent.

Hehe, har akkurat det samme!! Så dermed må den sitte veldig godt! For et par blunk, og det er borte liksom

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Liker veldig godt de fra physicians formula. Kjøper de på iherb, og synes de sitter overraskende godt uten å irritere øynene.

LINK til forskjellige varianter :)

Skrevet

jeg brukte gosh før men den var dårlig. nåå bruker jeg chanel sin eyeliner og den er fantastisk og holder lenge!

Skrevet

jeg brukte gosh før men den var dårlig. nåå bruker jeg chanel sin eyeliner og den er fantastisk og holder lenge!

oki da tester jeg den ut...

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg har lest at Chanel sine sitter godt, men at de er vanskelige å påføre. Altså at man må gli den frem og tilbake noen ganger for å få av en pigmentert strek. Er det sant, eller er det bare enkelte farger som er dårlige? :)

Skrevet

Chanel sin:

1. Enkel å påføre?

2. Har de forskjellige eyelinerpenner, hvis ja: hvilken er det du anbefaler?

:)

Skrevet

Mener du penn som i spiss kost/tusj? Eller vil du ha en blyant/kajal? For jeg er godt fornøyd med Urban Decay, Milani og Manhattan, og vet mange skryter av de nyeste fra NYX - samtlige har veldig fin konsistens og glir på.

http://www.ebay.com/itm/Milani-Liquid-Eye-01-Black-MLQN01-/330985035976?pt=US_Makeup_Eyes&hash=item4d103ed8c8

Jeg har denne i både svart og brun og liker dem godt, NYX finner du også på Ebay men de har jeg personlig ikke prøvd :) Om du virkelig vil ha holdbarhet anbefaler jeg å tørke av våtlinjen med en q-tip, legge lineren og så prøve å unngå å blunke i 10-15 sekunder så den får satt seg. Mange har også god effekt av å sette den med øyenskygge, men jeg tror ikke det skal være nødvendig om du tørker med q-tip og "lufter" den. Du kan jo prøve om du vil :)

Anonymous poster hash: f1665...575
Skrevet

men har dere rennende øyne, eller normale tørre øyne???

Gjest Tigress
Skrevet

Eg synest Lancôme Crayon Kohl er ein god eyeliner til våtkanten. Eg trur eg har normale auge.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har lest at Chanel sine sitter godt, men at de er vanskelige å påføre. Altså at man må gli den frem og tilbake noen ganger for å få av en pigmentert strek. Er det sant, eller er det bare enkelte farger som er dårlige? :)

ja du må ta den ett par ganger for at den skal sitte bra.

Skrevet

Chanel sin:

1. Enkel å påføre?

1. ja

anbefaler chanel sin waterproof jeg har veldig rennende øyner så den er kjempebra viss man har det

Skrevet

Jeg synes Isadora sine inlinere og Lancome Khol-blyantene er bra. Sistnevnte finner du billig på nett mange steder.

Anbefaler ikke Stila til noen med sensitive øyne, mine øyne blir irritert med en gang etter påføring.

Skrevet

Avon sine er heeeeelt fantastiske alle typene jeg har prøvd sitter hele dagen, mange forskjellige farger og drit billig fra ebay. Både glimmerstick og supershock er kjempe bra. Supershock er gelelijner i blyant format og når den setter seg går den ingen vei. Har mine på hele dagen. Fikk anbefalt en fea ysl som liksom skulle være det aller beste men supershock fra avon er ca 100 ganger bedre og mye billigere

Skrevet

Chanel sin:

1. Enkel å påføre?

Jeg bruker Chanel sin og syns ikke den er vanskelig å påføre. Pennen blir fort tørr, så for hver gang den skal brukes må du riste litt og skru på "topphetten". Jeg bruker den brune og den sitter som et skudd. Den tåler også å bli duset ut med øyenskygge og er lett å få av om kvelden.

Veldig fornøyd!

Anonymous poster hash: b205a...cef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...