Barcelone Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Bare lurer på hva som er vanlig å betale for skoing av hest. Hørte om en smed i går som tar opp i mot 2000 kroner for å sette på vintersko. Jeg har hatt egen hest i 15 år og har aldri vært borti liknende priser for skoing. Er det virkelig vanlig å betale så mye? Hva synes du er en akseptabel pris på skoing?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Jeg betaler nesten hva som helst for skoing så lenge skoeren er flink. Ingen hov, ingen hest! Har tidligere betalt rundt 1400 for skoing, altså bare skoingen, ikke sko. Veldig flink skoer, kanskje Norges beste. Vel verdt hver ei krone. Anonymous poster hash: e7095...9a0
Barcelone Skrevet 6. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2013 Er i utgangspunktet ikke gjerrig på ting til hesten. Er veldig opptatt av riktig utstyr og at hesten skal få det beste stellet. Har bare aldri vært borti noen som tar seg så godt betalt.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Pris må stå i stil med kompetanse. Jeg har brukt hovslager med mesterbrev, den eneste i Norge. Anonymous poster hash: e7095...9a0
Barcelone Skrevet 6. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2013 Pris må stå i stil med kompetanse. Jeg har brukt hovslager med mesterbrev, den eneste i Norge. Anonymous poster hash: e7095...9a0 Hvordan vet du at det er den eneste i Norge? Høres jo litt rart ut at det bare er en som har dette i hele Norge?
Dragonfly84 Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 Da jeg hadde hest for noen år siden betalte jeg vel 800 for sommersko og 1000 for vintersko, sko og brodder inkludert. Tror snøsålene ikke var inkludert i prisen, da. Men det begynner å bli såpass mange år siden at jeg godt kan tenke meg noen tar 2000, hvert fall hvis brodder og snøsåler er inkludert.
Rainbow Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 Jeg betalte 1300 for vintersko og hovgrip på framhøvene denne gangen. Men har betalt mer også, kommer an på hvor lang tid han bruker. Aldri så mye som 2000, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå