Gå til innhold

Min eks vil ha familiebilder etter besøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er slutt med eksen, sender du han da bilder av ting du har vært på, familiebesøk, ferier osv?

Min eks spurte meg her om dagen om dette om jeg ikke kunne sende han noen bilder fra et besøk jeg gjorde i helgen hos familien.

Det hadde vært koselig og se, skrev han i en e-post.

Jeg syns sånt blir litt vanskelig jeg da.

Han gjorde det slutt med meg for 2 mnd siden, og nå plutselig er det fint å se bilder av familien min.

Skrev svar tilbake på e-posten han hadde sendt meg at jeg ikke ønsket det og håpet at han kunne forstå hvorfor.

Å er det slutt, så vil ikke jeg at han skal sitte på masse bilder av familien min heller.

Anonymous poster hash: c683b...843
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres veldig spesielt ut, særlig med tanke på at han gjorde det slutt. Å fortsatt være oppdatert på eksens og familie er ikke noe man kan forvente, og jeg ser heller ikke hvorfor han kan ha et ønske om det. Hadde det vært bilder fra tiden dere faktisk var sammen så hadde jeg sett annerledes på det.

Du må bare føle på det du synes er riktig, og det er bra at du satte dine egne grenser og sa nei til dette når det ikke føles ok for deg.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det var litt snodig.

Anonymous poster hash: 2fde0...349
Skrevet

Har dere felles barn?

Vet at enkelte da av og til sender bilder av barna sine i familiesammenhenger eller ferier til eksen.

Hvis ikke var det en merkelig forespørsel.

Anonymous poster hash: 0d3f5...18f
  • Liker 2
Skrevet

Ja, og han gjorde det vel det slutt for at jeg ikke var bra nok. Jeg var visst noe å klage på. Det har vel å gjort at jeg ikke syns ting har vært lett i ettertid. Ting kommer og går oppi hodet mitt, tenker mye.
Følelsene varierer. De kjærestefølelsene har jeg ikke lenger, vet ikke helt om jeg er noe glad i han som venn heller, men ja. Grunnen til at vi har noe kontakt er for at jeg har tingene mine hos han for har ikke noen plass å ha de. Og han er borte for tiden, så jeg tar imot posten hans.

Virket jo å som at han syns det var greit å ha kontakt med min søster etter bruddet. Det syns ikke jeg. Da jeg hørte at han hadde sendt henne mld, prøvde jeg på en fin måte og si at jeg syns ikke det er ok.
Jeg har stoppet min kontakt med familien hans, har heller ikke behov for å ha kontakt med de.

Slettet mobilnr, fra facebook osv.

Jeg har til og med slettet bildene fra tiden vår sammen.

Føler ikke det er gode minner lenger etter hva som har skjedd.

Jeg synes det høres veldig spesielt ut, særlig med tanke på at han gjorde det slutt. Å fortsatt være oppdatert på eksens og familie er ikke noe man kan forvente, og jeg ser heller ikke hvorfor han kan ha et ønske om det. Hadde det vært bilder fra tiden dere faktisk var sammen så hadde jeg sett annerledes på det.

Du må bare føle på det du synes er riktig, og det er bra at du satte dine egne grenser og sa nei til dette når det ikke føles ok for deg.

Skrevet

Eks-mannen og jeg gjør det, men vi har barn sammen. Vi sender ikke bilder av familiesammenkomster der barnet vårt ikke har deltatt, det ville vært helt absurd.

Skrevet

Vi har ingen barn sammen.

Derimot jeg ble tante for en liten stund siden. Vet ikke om det var grunnen til at han ville ha bilder men.
Syns det er rart allikevel.

Har dere felles barn?

Vet at enkelte da av og til sender bilder av barna sine i familiesammenhenger eller ferier til eksen.

Hvis ikke var det en merkelig forespørsel.

Anonymous poster hash: 0d3f5...18f

Skrevet

Jeg synes ikke dette er naturlig når dere ikke har barn sammen. Men samtidig forstår jeg at det kan være viktig for deg å "jatte med" når du har tingene dine stående hos ham.

Skrevet

Har jo fått høre fra andre (mine venner) at han kanskje savner meg litt og, derfor han vil på en måte delta litt i det som skjer, selv om vi ikke er sammen mer. Fått beskjed om å værre obs, for det kan bli værre og værre. :( Vet jo at han ble ensom etter det ble slutt. Lite folk å snakke med og sånn, utenom meg da.

Eks-mannen og jeg gjør det, men vi har barn sammen. Vi sender ikke bilder av familiesammenkomster der barnet vårt ikke har deltatt, det ville vært helt absurd.

Skrevet

Jeg kan prate om ting som skjer, både i livet hans og hos meg, og det funker. Men av og til er det godt med ei pause fra pratingen også. :)

Men bilder blir bare rart. Spør jo ikke om bilder fra ting han har vært på.
Vet ikke om det interesserer meg en gang.

Jeg synes ikke dette er naturlig når dere ikke har barn sammen. Men samtidig forstår jeg at det kan være viktig for deg å "jatte med" når du har tingene dine stående hos ham.

Skrevet

Nå har vi bare kontakt via mobil eller e-post. Har slettet han fra facebook, nettopp fordi at jeg vet at han er glad i å lagre bilder som folk legger ut. Det vil si at hvis jeg hadde lagt ut bilde, så vet jeg at da hadde han lagret det å.
Så en måte og skjerme seg på. Det er godt å egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...