AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Hei. Jeg leter etter ett sted der jeg kan bestille takkekort med bilder på flere sider. Jeg ønsker bilder foran, på en side inni, og bakpå. Noen som har tips til hvor jeg kan finne dette? Ønsker å finne en nettbutikk der de har en ferdig mal som jeg fyller ut, for så å bestille... Anonymous poster hash: e4b9c...fdc
skravlus Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 optimalprint.no, vistaprint.no, eurofoto.no og helt sikkert flere andre. Vi brukte førstnevnte og er veldig fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Men fikk dere bilder på flere sider på Opmalprint? Sitter og titter der nå, og det ser ut som alle malene kun har bildet på fremsiden? Anonymous poster hash: e4b9c...fdc
skravlus Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Men fikk dere bilder på flere sider på Opmalprint? Sitter og titter der nå, og det ser ut som alle malene kun har bildet på fremsiden?Anonymous poster hash: e4b9c...fdc Ja, vi hadde den type takkekort som du beskriver i hovedinnlegget (hvis ikke jeg har misforstått deg). De har mange ulike design av den typen. Bilde® på side 1,2 og 4. Tekst på side 3.
Anglofil Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Vi hadde slike takkekort, lagde dem på vistaprint. Mvh Yvonne
Golde Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 Men fikk dere bilder på flere sider på Opmalprint? Sitter og titter der nå, og det ser ut som alle malene kun har bildet på fremsiden? Anonymous poster hash: e4b9c...fdc Der det er blankt (altså på de blanke sidene) kan du selv sette inn bilde. Det er bare å prøve seg fram til du har noe du liker.
Amens Skrevet 6. november 2013 #9 Skrevet 6. november 2013 Vi bestilte våre via Optimalprint og der kan man gjøre som man vil. Med malene og. Det er fullt mulig å klikke seg gjennom ett oppsett uten å bestille. Jeg tror jeg lagde 3 versjoner før jeg til slutt bestilte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå