Gå til innhold

cybex sirona

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med dette barnesetet?

Anonymous poster hash: 0efd2...cab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på her. Setet fikk vel best i test i år!?

Skrevet

Det er helt fantastisk. Har hatt 2 barn i andre seter før og skulle ønske dette sete var kommet før. Utrolig god plass for barnet og så lett å kunne snu sete sideveis når du setter barnet inn, veldig lett å få plassert babyen riktig og få strammet selene godt. For meg med en urolig gutt er det gull verdt.

Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

Fantastisk!!

Er kjempe fornøyd!

Hadde besafe izi combi x3, til storesøster, og var egentlig veldig fornøyd, men nå etter å ha prøvd cybex sirona ville jeg aldri valgt det andre igjen.

Også tar det veldig liten plass. Har bra ligge/sittestillinger.

Og deilig å kunne snu det til siden når ungen skal ut og inn av bilen.

Endret av Magdalene
Skrevet

Vi har også det, og er superfornøyde! Det tar liten plass i bilen og barnet sitter veldig godt i det. Det eneste som er litt kjipt er at det kan bli trangt for langbente barn. Eldste vår på snart 2,5 år er kanskje gjennomsnittlig+ lang og har det ganske trangt når hun sitter der. Nå er jo dette setet til minstemann på 9 måneder da, og hun har god plass lenge enda.

Skrevet

Tusen takk for svar :-)

Har noen av dere prøvd det fremovervendt??

TS

Gjest Magdalene
Skrevet

Tusen takk for svar :-)

Har noen av dere prøvd det fremovervendt??

TS

Har ikke det. Det er jo uansett ikke anbefalt. Så vi selger vårt den dagen han er stor nok til å snues, og kjøper beltestol.

Skrevet

Dere som har setet - sliter dere (også) med å stramme til beltene? Vårt sete er utrolig vanskelig å stramme sammenlignet med Izi Kid X3 som vi også har. Kan det være noe galt med det?

Skrevet

Dere som har setet - sliter dere (også) med å stramme til beltene? Vårt sete er utrolig vanskelig å stramme sammenlignet med Izi Kid X3 som vi også har. Kan det være noe galt med det?

Vårt er veldig tungt å dra til, i forhold til det andre vi har, ja.

Gjest Magdalene
Skrevet

Vårt er ikke tungt å stramme. Eller altså, jeg må jo dra skikkelig, akkurat som på besafen.

Skrevet

Sliter ikke, men må ta i litt. Men er jo ingen problem når man kan bruke kroppen til å hjelpe til i motsetning til når man må ligge halvveis inne i bilen. Synes de er litt hardere enn Besafen, men ikke mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...