AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Jeg gikk til innkjøp av et slikt i går, men vet ikke helt om jeg syns ga noen effekt. Jeg prøvde str S i butikken, fikk den (såvidt) på meg (Den satt greit når jeg først fikk den over hoftene) - men kjøpte da str M, fordi jeg tenkte.. jeg ikke heller var noen small... Bruker L til vanlig og det sies at du skal gå ned en størrelse. Jeg kjøpte den "skjolen", med stropper og skjørt Syns bukse-utgaven ble rar mellom beina. Holdt ikke inn flesket helt øverst på låret. Hva er deres erfaringer? Jeg har anledning til å bytte denne i en annen størrelse eller modell. Burde jeg tatt str S? Har noen kjøpt andre typer..? Takk for svar Anonymous poster hash: c94e6...eb4
Djungelvrål Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 De er ikke fine på og gjør rumpa flat, i tillegg lager de bulker på rumpa pga rare sømmer. Gå heller på Lindex å se, der har de ganske bra utvalg. 1
Wonders Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=701226 Shapewear for meg klyper og lager vonde merker. Jeg bruker heller en skikkelig korsett. Jeg har linket til en trå om dette vi har snakket om tidligere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå