Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 Jeg lurte på hva andre synes hvilken topper som er mest sexy. Topp uten armer,topp med lang armer,topp med polohals? Jeg for min skyld liker dem med lang arm og polohals.Har opp til flere av dem i skapet.
missfidget Skrevet 5. mai 2004 #2 Skrevet 5. mai 2004 Alt etter kroppsfasong. Er ikke så veldig glad i poloer men har et par. Det eneste som jeg ikke liker meg i er 3/4 armer og sånn "puff" armer som er ikke helt langt eller kort, litt i mellom og det gjør at armene ser rart ut. Er mer opptatt med hvordan det ligger på skuldrene og hals-sånn båt hals eller off shoulder synes jeg er veldig flatterende.
Saeria Skrevet 5. mai 2004 #3 Skrevet 5. mai 2004 Topper med kort arm og v-neck synes jeg at jeg kler, og det er deilig om sommeren. Dessuten skal de visst være flatterende for oss som ikke har så store bryster.
Musemor Skrevet 5. mai 2004 #4 Skrevet 5. mai 2004 Langermete pologensere er klassisk, men ikke sexy i det hele tatt. Litt dyp v-utringning og uten ermer synes jeg er mest sexy. Halterneck-topper i særdeleshet!
ZIBRA Skrevet 6. mai 2004 #5 Skrevet 6. mai 2004 Jeg synes den mest sexy toppen er sånn med bar rygg og et "bånd" rundt halsen.. Litt vanskelig å forklare..
Suzy Skrevet 6. mai 2004 #6 Skrevet 6. mai 2004 Jeg lurte på hva andre synes hvilken topper som er mest sexy. Topp uten armer,topp med lang armer,topp med polohals? Jeg for min skyld liker dem med lang arm og polohals.Har opp til flere av dem i skapet. .... nå får jeg sikkert tyn for å være unødig mistenksom, men har ikke du vært her før...? :klø: Du som har en liten pologenser-dille..??
starie Skrevet 6. mai 2004 #7 Skrevet 6. mai 2004 .... nå får jeg sikkert tyn for å være unødig mistenksom, men har ikke du vært her før...? :klø: Du som har en liten pologenser-dille..?? Tanken slo meg også..
Miss-X Skrevet 6. mai 2004 #8 Skrevet 6. mai 2004 halterneck topper synes jeg også er sexy og stilige :-)
Gjest Cuddly Skrevet 6. mai 2004 #9 Skrevet 6. mai 2004 Pologenser sexy??? Da må du virkelig kle den godt
Gjest Værjente i.i. Skrevet 6. mai 2004 #10 Skrevet 6. mai 2004 Jeg synes den mest sexy toppen er sånn med bar rygg og et "bånd" rundt halsen.. Litt vanskelig å forklare.. Er vel dette som er halterneck hvis jeg ikke tar helt feil... :-)
ZIBRA Skrevet 6. mai 2004 #11 Skrevet 6. mai 2004 Er vel dette som er halterneck hvis jeg ikke tar helt feil... :-) Nei ikke halterneck, uten ett bånd rundt hele halsen og nakken... Og bar rygg. Såg en i en butikk heromdagen som var lysgul med ett spenne nedover på fremsiden, og rett øver brystene gikk det over til tøy igjen. den skal jeg kjøpe meg!!
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #13 Skrevet 6. mai 2004 Pologenser må være det minst usexy plagget... Sexy: halterneck Pent: båthals, 3/4 arm
Dagensdiva Skrevet 6. mai 2004 #14 Skrevet 6. mai 2004 En blanding mellom tubetop og halterneck?? Har mange sånne..tror jeg skjønner hva du mener...men vanskelig å forklare...har du et bilde ? :-) POLOGENSER? SEXY?KREMT....!
Gjest Tristessa Skrevet 6. mai 2004 #15 Skrevet 6. mai 2004 Halterneck er utrolig kult. Dessuten kler jeg faktisk det også...
tenker Skrevet 7. mai 2004 #17 Skrevet 7. mai 2004 Tror ikke du får lov til å legge inn bilder her, men toppen var fiiin. :-) Jeg vil kalle dette en halterneck, jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå