AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Forgje helg møtte jeg en kjempe hyggelig mann på byen. Vi snakket lenge og fikk kjempe god kjemi. Jeg la ham til på facebook, men har ikke sagt noe til ham ennå, for til min store fortvilelse så skulle jeg til legen her på mandag, viste det seg at han var den nye legen min! Tror vi begge ble ganske overrasket, så vi latet som ingenting. Jeg fortalte ham hvordan formen min var, siden jeg har hatt et kraftig virus som ikke har gitt slipp og han gjorde bare jobben sin, selvfølgelig. Nå føler jeg ikke at jeg kan skrive til ham på facebook, siden han er legen min, og så vidt jeg vet er det ikke bra for dem å ha noe forhold til pasientene sine? Egentlig veldig synd da vi hadde veldig god kjemi og han virket interessert i tillegg. Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: ec347...813
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Bytter fastlege? Anonymous poster hash: febeb...261 42
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Tenk så flaut hvis han var en one night stand.. Jeg synes du skal bytte fastlege, og kanskje dermed ha litt friere tøyler til å bli kjent med han. Leger må jo ha noen å elske de også Anonymous poster hash: fa99b...a77 20
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Haha, om det hadde vært en one night stand hadde jeg virkelig blitt kjempeflau! Så det var da enda godt at det ikke endte så langt Men som dere sier så tror jeg rett å slett at jeg bytter fastlege allerede i morgen! TS Anonymous poster hash: ec347...813 5
zen Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Og du visste ikke navnet på legen du skulle til? 4
#Sunrise Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 bytt fastlege, og hold deg frisk frem til 1desember 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 Bytt fastlege og så sender du ham melding og forteller at du har gjort det? Anonymous poster hash: 707dc...9a4 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #8 Skrevet 6. november 2013 Hvis du ønsker denne mannen som kjæreste, så er dessverre det toget gått allerede. Selv om du bare har hatt ett lege-pasient-møte med ham, vil det være straffbart for ham å utvikle en seksuell relasjon til deg, selv etter at et lege-pasient-forhold er avsluttet. Anonymous poster hash: c3628...f04 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #9 Skrevet 6. november 2013 Denne historien høres ut som den klassiske alle kvinners drøm. Tenk..en date med en lege. Skulle ikke forundre meg ts er et troll, og at hun i realiteten bare er forelsket i fastlegen sin. Anonymous poster hash: dde18...e7f
Pringle Skrevet 6. november 2013 #10 Skrevet 6. november 2013 Trolletråd som ikke henger på greip. Jobb litt mer med historien, så blir den nok fin 7
Stormborn Skrevet 6. november 2013 #11 Skrevet 6. november 2013 Hvis du ønsker denne mannen som kjæreste, så er dessverre det toget gått allerede. Selv om du bare har hatt ett lege-pasient-møte med ham, vil det være straffbart for ham å utvikle en seksuell relasjon til deg, selv etter at et lege-pasient-forhold er avsluttet. Anonymous poster hash: c3628...f04 Nå vet ikke jeg om historien er sann eller ikke, men det her er da bare tull Om man skulle finne på å utvikle et forhold til legen sin og man gjør det rett er det ikke straffbart. Selvfølgelig forskjell på diagnose her, er det en tilbakestående pasient feks. er det nok verre... Og jeg tviler på at legen i denne historien skulle blitt straffet fordi han møtte ei dame på byen og det tilfeldigvis var en ny pasient. Hvertfall hvis pasienten bytter fastlege med en gang 14
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #12 Skrevet 6. november 2013 Bytt fastlege, så kan dere ri inn i solnedgangen sammen. Vær glad det ikke var gynekologen din, du. Been there, done that Anonymous poster hash: 83532...6b0 8
Tropic Skrevet 6. november 2013 #13 Skrevet 6. november 2013 Jeg ville ha byttet fastlege, og så sendt han en melding der jeg hadde informert han om at jeg nå hadde byttet lege, slik at det ikke ble noe problemer for han ol. og spurt om han var interessert i å møtes eller noe. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #14 Skrevet 6. november 2013 Og du visste ikke navnet på legen du skulle til? Nå er det sånn at han bare er her for en litn stund, så når jeg fikk vite at jeg hadde fått ny fastlege stod det bare fastlege vakant. Jeg skal nok bytte fastlege som dere sier, så får jeg se hvordan det går. TS Anonymous poster hash: ec347...813
Gjest Arch Skrevet 6. november 2013 #15 Skrevet 6. november 2013 Jeg hadde byttet fastlege og startet neste samtale på facebook med å fortelle nettopp dette. 1
Tropic Skrevet 6. november 2013 #16 Skrevet 6. november 2013 Nå er det sånn at han bare er her for en litn stund, så når jeg fikk vite at jeg hadde fått ny fastlege stod det bare fastlege vakant. Jeg skal nok bytte fastlege som dere sier, så får jeg se hvordan det går. TS Anonymous poster hash: ec347...813 Bra, men du må jo fortelle han det også
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 6. november 2013 #17 Skrevet 6. november 2013 Hvorfor ikke bytte fastlege i dag via nettet?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #19 Skrevet 6. november 2013 Jenter og leger.. Hva er greia liksom?? Anonymous poster hash: dde18...e7f 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #20 Skrevet 6. november 2013 Og du visste ikke navnet på legen du skulle til? Jeg husker aldri navnet på en fastlege jeg ikke har vært hos. Når jeg bytter noterer jeg vanligvis bare hvilket legesenter det er, og så søker de meg opp på personnummer når jeg bestiller første time. Anonymous poster hash: cfc4e...615 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå