AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 http://www.tkowatches.com/index.php?l=product_detail&p=1046 Hva synes dere om denne klokken til en mann på 26 år? Vurderer å kjøpe den til kjæresten. Men hva synes dere?Anonymous poster hash: 2d215...2f1
Tonka Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Det kommer jo veldig an på mannen. For min mann hadde den vært altfor gammelmodig, men hvis din er en type som liker den stilen så blir det sikkert kjempebra. Klokka er jo fin den, for den som liker sånt. 1
Chloe- Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 For min mann hadde den vært motsatt: Litt for skrikende etter oppmerksomhet. Personlig syns den er litt for flashy til å være en billigklokke. Men kan ramse opp en hel haug gutter jeg kjenner som sikkert hadde digget den. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Hmm. Han bruker en digitalklokke nå. Og han liker godt detaljer. Kanskje jeg burde gå for noe mer klassisk? -TsAnonymous poster hash: 2d215...2f1
Pene sko... Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 (endret) http://www.tkowatches.com/index.php?l=product_detail&p=1046 Hva synes dere om denne klokken til en mann på 26 år? Vurderer å kjøpe den til kjæresten. Men hva synes dere?Anonymous poster hash: 2d215...2f1 Synes faktisk(!) at den var nokså kul'ish. Klokken er liksom Frederique Constant Heartbeat på steroider. Kul klokke for oss menn som digger mekaniske urverk, selv om det kanskje blir litt for mye av det gode i dette tilfellet. Skeleton er vanskelig å få til å se bra ut. Omtrent som at det for damer er vanskelig å finne balansegangen mellom det å se sexy eller trashy ut om bare utringningen er litt for dyp eller skjørtet/kjolen litt for kort. En stor downpart er at finishen virker en smule laber - den ser billig ut. Mandig vil nok noen påstå, men etter mitt skjønn blir den liksom uferdig på en måte - litt vanskelig å forklare eksakt. Stålet er simpelthen kuttet i spisse kanter og sveiset, og det var enden på rullebåndsferden. Men jeg kan ta feil. Jeg har blitt lurt av bilder før. Endret 6. november 2013 av Pene sko...
Gjest Badabing Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 Jeg synes ikke den var spesielt fin. Det var liksom noe galt med designet, at urverket og tallene ikke passet sammen. Klarer ikke helt å sette fingeren på det.
Karmosin Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 Jeg tror at det jeg ikke er helt venn med på den klokka er at den enten er litt for voldsom eller ikke voldsom nok. Pene sko har et poeng i at det er vanskelig å finne balansen mellom sexy og trashy, og denne klarer nesten å være sexy og nesten å være så trashy at det er kult, men den klarer ingen av delene fullt ut. Litt for pene tallmarkører og litt for diskret verk, kanskje. Den ser litt billig ut, ja, det er ikke lagt mye omtanke i finishen. Sea-Gull lager veldig bra klokker i det prissjiktet, hvis du er interessert i andre skeletonklokker, TS.
_Aries Skrevet 6. november 2013 #8 Skrevet 6. november 2013 (endret) Jeg likte den ikke. Synes det ble alt for rotete med den urskiven. Samboeren min kjøpte seg denne Endret 6. november 2013 av _Essx 2
Gjest Yellowrose Skrevet 7. november 2013 #10 Skrevet 7. november 2013 Synes detaljene inni var stilig. likte godt jeg!
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #11 Skrevet 10. november 2013 Synes faktisk(!) at den var nokså kul'ish. Klokken er liksom Frederique Constant Heartbeat på steroider. Kul klokke for oss menn som digger mekaniske urverk, selv om det kanskje blir litt for mye av det gode i dette tilfellet. Skeleton er vanskelig å få til å se bra ut. Omtrent som at det for damer er vanskelig å finne balansegangen mellom det å se sexy eller trashy ut om bare utringningen er litt for dyp eller skjørtet/kjolen litt for kort. En stor downpart er at finishen virker en smule laber - den ser billig ut. Mandig vil nok noen påstå, men etter mitt skjønn blir den liksom uferdig på en måte - litt vanskelig å forklare eksakt. Stålet er simpelthen kuttet i spisse kanter og sveiset, og det var enden på rullebåndsferden. Men jeg kan ta feil. Jeg har blitt lurt av bilder før. Ååå. Har du forslag til andre klokker som er litt kule? Er litt fattig student, men tenkte at den skal koste max 2000,- Trenger ikke å være skeleton Anonymous poster hash: 2d215...2f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå