minienthe Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 har testet noen av de billigere variantene men synes de legger igjen et synlig "pudder" lag på huden og er litt lite dekkende. kunne tenkt meg å teste en utgave i litt høyere prisklasse men hvilken ? normal hudtype og forholdsvis lys nordisk hudfarge, lite rødheter etc som trenger kamuflasje men er var på ting som lukter sterkt i nærheten av øynene.
Gjest Tigress Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Eg ville testa Dr. Jart Black Label eller Skin79 Hot Pink. Du får dei på eBay, fra til dømes Bellogirl eller Sing-Sing-Girl. Trur dei er dyrevenlege også.
minienthe Skrevet 6. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2013 har litt dårlig erfaring med ebaykjøp luktmessig så jeg er ute etter noe jeg kan teste og snuse på i butikk først.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Jeg liker den til Dior. De har fine farger også, og nr 01 passer utmerket til nordisk vinterhud. Den koster 380,- tror jeg, men det er en ganske stor tube som jeg har mine lenge i allefall Anonymous poster hash: e9ae3...e18
Bina Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Jeg bruker en fra Bobby Brown, veldig fornøyd 😊
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 Norsk Ukeblad testet nylig en rekke BB-kremer, toppkarakter fikk Age Defense BB fra Clinique og Hydra Zen BB Neurocalm fra Lancôme. Anonymous poster hash: 28093...94e
Lady Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 Jeg har kombinasjons hud.. Uren på haken, og veldig tør i T-sonen. Noen som vet om en som passer til en slik hud?
minienthe Skrevet 6. november 2013 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2013 (endret) skal sjekke ut og snuse litt på de dere nevner hvilke butikker fører bobby brown ? Endret 6. november 2013 av minienthe
Gjest pausemusikk Skrevet 6. november 2013 #9 Skrevet 6. november 2013 Jeg bruker MAC sin studio moisture og mamma bruker en fra clarins
Gjest BabyBlue Skrevet 6. november 2013 #10 Skrevet 6. november 2013 Får kviser av de asiatiske bb creamene. Favoritten er den fra Jane Iredale, som legger seg pent, lukter godt, beskytter mot sol og gir meg ingen urenheter. Men den er litt lysreflekterende, så må bruke anti shine pudder på t-sonen for å unngå at det blir for glødende.
minienthe Skrevet 7. november 2013 Forfatter #11 Skrevet 7. november 2013 jeg er lat så jeg ønsker en jeg ikke trenger annet over
Bina Skrevet 7. november 2013 #12 Skrevet 7. november 2013 Mener de har det på Steen og Strøm. Jeg kjøpte min på tax free.
vimsefrøken Skrevet 7. november 2013 #13 Skrevet 7. november 2013 BB cream fra Jane Iredal er super til acne prone hud syns jeg.
FantasDick Skrevet 7. november 2013 #14 Skrevet 7. november 2013 Jeg er blitt ganske forelsket i Shiseido Perfect hydrating BB cream spf 35. Den er drøy, veldig lett å påføre (jeg bruker kost), fukter, lukter godt og sitter hele dagen. Blir ikke blank, kjenner ikke at den er på, smitter ikke, striper ikke osv. Kommer til å kjøpe flere tuber av denne.
minienthe Skrevet 7. november 2013 Forfatter #15 Skrevet 7. november 2013 Jeg er blitt ganske forelsket i Shiseido Perfect hydrating BB cream spf 35. Den er drøy, veldig lett å påføre (jeg bruker kost), fukter, lukter godt og sitter hele dagen. Blir ikke blank, kjenner ikke at den er på, smitter ikke, striper ikke osv. Kommer til å kjøpe flere tuber av denne. ser ut som de kun har den i medium og dark og da blir de for mørke for meg
FantasDick Skrevet 8. november 2013 #16 Skrevet 8. november 2013 ser ut som de kun har den i medium og dark og da blir de for mørke for meg Medium er tilsvarende light. Jeg er hvitt som et laken, men passer denne - selv på vinterstid. Den var passende i sommer også, blender godt inn.
minienthe Skrevet 8. november 2013 Forfatter #17 Skrevet 8. november 2013 Medium er tilsvarende light. Jeg er hvitt som et laken, men passer denne - selv på vinterstid. Den var passende i sommer også, blender godt inn. da skal jeg ta en kikk og se. har alltid likt produktene til shiseido før så den er potensiell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå