AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #1 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg får veldig vondt i det ene kneet når jeg sitter i ro med kneet i 90 grader. Smerten ligger en sted like over/innenfor kneskåla. Det går over med en gang jeg reiser meg og begynner å gå, men når jeg setter meg oppstår det på nytt. Dett er et problem på forelesninger fordi det er så vondt at jeg ikke greier å konsentrere meg. Noen som har noen peiling på hva dette kan være, og hvorfor jeg bare har vondt når jeg sitter? Synes det er veldig rart.. Anonymous poster hash: 0cf4b...041 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #2 Del Skrevet 5. november 2013 belastningskade? Anonymous poster hash: 2ef56...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #3 Del Skrevet 5. november 2013 belastningskade? Anonymous poster hash: 2ef56...c86 Tenker du overtrening, mye knebøy osv? Trente for første gang på 3 uker sist fredag, men smertene ble verken bedre eller verre, tar aldri knebøy, og tror ikke jeg gjør noen andre øvelser som kan belaste kneet unaturlig mye Anonymous poster hash: 0cf4b...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #4 Del Skrevet 5. november 2013 Kan også nevne at jeg ikke er overvektig, snarere tvert i mot -ts Anonymous poster hash: 0cf4b...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zen Skrevet 5. november 2013 #5 Del Skrevet 5. november 2013 Første jeg tenker på er suprapatellær bursitt, altså betennelse i en av kneets slimposer. Ta en tur til legen og få en kneundersøkelse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #6 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg har det på samme måte. Får også vondt av å sitte på kne eller i skredderstilling. Forklaringen jeg har fått er at det er Fibromyalgi og ikke noe å gjøre noe med. Anonymous poster hash: 15f30...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zen Skrevet 6. november 2013 #7 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg har det på samme måte. Får også vondt av å sitte på kne eller i skredderstilling. Forklaringen jeg har fått er at det er Fibromyalgi og ikke noe å gjøre noe med.Anonymous poster hash: 15f30...694 Da er det på begge knær. At TS har på det ene øker sannsynligheten for at det er en lokal skade/inflammasjonstilstand. Er det bursitt så kan det kureres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #8 Del Skrevet 6. november 2013 Da er det på begge knær. At TS har på det ene øker sannsynligheten for at det er en lokal skade/inflammasjonstilstand. Er det bursitt så kan det kureres. Sorry, fikk ikke med meg at det bare var ett kne. Anonymous poster hash: 15f30...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå