AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Går det an å ta en "permanent light" som gir bare bølger i håret og ikke krøller? Jeg har så lyst på litt bølger i håret, men vil ikke se ut som en sau, noe jeg er redd for at jeg blir om jeg tar "vanlig" permanent. Anonymous poster hash: 6fcc0...434
Thorn Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Jeg tok den snilleste formen (i følge frisøren) for permanent nå i vår, resultatet ble mer saltvannshår enn noe annet. Jeg var skikkelig redd for å få 80-tallsperm, men jeg ble superfornøyd med resultatet!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Hva mener du med saltvannshår? Jeg kunne tenke meg noe som dette, er det mulig å få til med permanent? Anonymous poster hash: 6fcc0...434
Thorn Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Jeg tenker sånn type beach waves, med bare bittelitt med krøll enn dette: http://cdn01.wpcdn.celebuzz.com/wp-content/uploads/2012/07/Whitney-Port-Beach-Waves-Summer-Hair-14-600x774.jpg (får ikke linke pent på nettbrettet). Vil tro at hun på bildet ditt har krølltangkrøller, men det er ikke verre enn å ta det med til en frisør og spørre
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Det på bildet ditt er mye bedre enn ingenting. Jeg skal snakke med frisøren om det! Har veldig lyst på krøller, men livredd for å se ut som en sau fordi jeg har veldig tykt hår. Anonymous poster hash: 6fcc0...434
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå