Gjest phair Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 Jeg vurderer å starte mitt nye sporty liv på Sats. Er det noen som trener der, i så fall hvilken av avdelingene? Og hva anbefales det å trene hvis målet er å ta av noen ekstra kilo? Mao. er Sats et sted du vil anbefale?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. mai 2004 #2 Skrevet 5. mai 2004 Jeg trener på sats. Sykkel 2, sykkel 3, step puls og step styrke er det jeg trener aller mest.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #3 Skrevet 5. mai 2004 Jeg trener på sats. Sykkel 2' date=' sykkel 3, step puls og step styrke er det jeg trener aller mest.[/quote'] Du store. :o Så langt er ikke jeg på vei. Hva er step puls?
Gjest KATTAstrofe ii Skrevet 5. mai 2004 #4 Skrevet 5. mai 2004 Step puls er samme konsept som høy puls, bare at det foregår på stepkasser. Enkelt og hardt. Step styrke er det samme som step puls, bare at det er intervalltrening med 4 minutter på stepkasse og 2 minutter med styrke (vekter, body pump). Du kan jo begynne med gule timer om du er nybegynner, men for meg har det ingen hensikt. Og skal du trene ofte, så blir gule timer bare kosetimer etterhvert. Blå timer er enkle og harde, og grønne timer er timer med mye koordinasjon. Hvite timer er "timer for kropp og sjel", f.eks yoga og flyt/balanse, der en trener mest statist. Nå har de i alle fall her i byen startet med CorePuls, jeg har ikke prøvd det enda, men det skal testes ut i nærmeste framtid. Lykke til med valget ditt
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2004 #5 Skrevet 7. mai 2004 Jeg trener på SATS Var i utgangspunktet litt skeptisk til kjeden, men må innrømme at jeg liker meg veldig godt der. Trener helst sykkel 2. Men et godt råd, første gang man trener så er det hardt. Husker første gang jeg prøvde sykkel 1, trodde jeg skulle dø! Men nå er sykkel 1 altfor lett.
Dagensdiva Skrevet 8. mai 2004 #6 Skrevet 8. mai 2004 Jeg trener mye der, styrke, tripptrapp 2, høypuls, rytme, sykkel 1+2...varierer det veldig slik at det skal bli litt gøy også! Lykke til! Jeg trives godt på SATS. Det gjelder å komme inn i trenings"rytmen". :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå