AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Noen som har erfaring med barneseter i peugeot 206 cc? "Konebilen" har tatt kvelden, så trenger en liten bil til/fra jobb. Vi har en stor 7-seter som vi bruker når vi kjører hele familien, men det hender at jeg må hente/levere i barnehagen med "min" bil. (to barn på 3 og 5 år, en bakovervendt og en i "vanlig" fremovervendt 15kg + sete.) Vi har sett på peugeot 206 cc og den er jo så fin og ganske billig... Men dersom det er helt umulig med setene så er det jo dumt;-)Anonymous poster hash: f771a...a4d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Ta med å prøv setene når dere skal prøve bil. Anonymous poster hash: 21fd8...168
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 AB: Ja, selvfølgelig skal vi det.. Men jeg spurte fordi jeg gidder ikke lete etter en fin og bra bil til riktig pris, dersom den er garantert uaktuell. Anonymous poster hash: 0c763...1b5
Britt Banditt Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 (endret) Jeg så på bilder nå, og kan vel si at jeg tviler sterkt på at du får noe som helst bakovervendt i den bilen. Vanlige beltestoler går nok såvidt, men ikke bakover. Det finnes jo vanlige mellomstore stasjonsvogner hvor folk sliter med å få plass til bakovervendt. Siden det er cab så er det jo mye mindre plass enn i en vanlig småbil til og med. Baserte svaret på å se bilder av det ekstremt lille baksetet på bilder fra Google. Endret 6. november 2013 av Britt Banditt
Britt Banditt Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Jeg så akkurat denne bilen i virkeligheten, og tenkte på denne tråden. Ikke snakk om at du får noe sete i det hele tatt baki der, det var helt latterlig lite bakseteplass
Lagbugdc Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 206 cc er ikke en familiebil for små. Skaff henne en volvo 850
TN-># Skrevet 11. november 2013 #7 Skrevet 11. november 2013 206 blir nok litt for liten, selv 307 er litt liten, men det går.
Britt Banditt Skrevet 11. november 2013 #8 Skrevet 11. november 2013 206 blir nok litt for liten, selv 307 er litt liten, men det går. 206 cc er mye mindre enn vanlig 206. Cc er cab-versjonen. Har selv 307 sw, og den har mengder med plass, men den er større enn vanlig 307 da. Tror ikke barneseter er noe problem i en 307.
Skummelt Skrevet 13. november 2013 #9 Skrevet 13. november 2013 Jeg har 206 cc, pleier noen ganger å kjøre min niese i denne - da må barnesetet være foran i passasjersetet med airbaig av. Det er jo ikke anbefalt, men har gått veldig greit de gangene jeg har kjørt med henne. De to baksetene er heeelt waste of space i 206cc, de kan ikke brukes til noe annet enn oppbevaring. Ville nok som noen sa over her vurdert en 307. Men vil av erfaring med min bil anbefale deg å se på en annen bil enn peugeot - har veldig dårlig erfaring med min, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #10 Skrevet 14. november 2013 Takk for svar! To barneseter gikk helt fint, et bakovervendt foran og et forovervendt "izi up" bak ;-)Anonymous poster hash: f771a...a4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå