AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Dere som vet dere får luft i magen av enkelte matvarer: Hvor lang tid går det fra måltidet til dere merker "effekten"? Aner at jeg reagerer på noe mat, men vanskelig å vite hva når jeg ikke klarer bedømme hvilket måltid det kommer av. Anonymous poster hash: 63729...d66
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Jeg pleier å unngå luftsuppe. Anonymous poster hash: d0ef6...574
Gjest Houdini Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 (endret) Gå over til knekkebrød. Har sluttet å spise brødskiver. De ligger tungt i magen. Sorry, ser jeg ikke svarte på det du spurte om. Har ikke noe bra svar på spm ditt. :-( Endret 5. november 2013 av Houdini
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Gå over til knekkebrød. Har sluttet å spise brødskiver. De ligger tungt i magen. Spiser verken brød eller knekkebrød. Ingenting korn. Har mine teorier, men hadde vert så mye enklere å finne ut om jeg kunne ha litt mere pekepinn på hvor lang tid det tar. Orker ikke kutte ut alt for å finne ut av det. Anonymous poster hash: 63729...d66
Gjest bustyvel Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Det vil vel variere fra person til person? Ta deg en legetur
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Rekner ikke med å få presentert noe fasit her, skjønner jo det. Men det er vell noen med erfaring som vet ca hvor lang tid det tar før de reagerer. Gidder ikke gå til legen pga litt luft i magen. Er ingenting som slår ut på legen sine tester uansett. Anonymous poster hash: 63729...d66
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #8 Skrevet 5. november 2013 6-8 timar, kanskje? Takk! Anonymous poster hash: 63729...d66
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #9 Skrevet 5. november 2013 Peanøttsmør er det eneste jeg reagerer på.Anonymous poster hash: 23d95...993
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #10 Skrevet 5. november 2013 Du kan være obs på matvarer som melk, løk og noen andre grønnsaker, gjær, og alt som er generelt gassdannende (Google...). Samtidig må du være obs på matvarer du kanskje er intollerant for. Prøv/feil, før en nøye matdagbok så ser du nok fort sammenhengene. Anonymous poster hash: da625...37b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #11 Skrevet 5. november 2013 Du kan være obs på matvarer som melk, løk og noen andre grønnsaker, gjær, og alt som er generelt gassdannende (Google...). Samtidig må du være obs på matvarer du kanskje er intollerant for. Prøv/feil, før en nøye matdagbok så ser du nok fort sammenhengene. Anonymous poster hash: da625...37b Er redd melkeprodukt kan vere synderen. Drikker aldri melk, men eeelsker ost. Holder på med å prøve kutte ut enkelte matgrupper, men må samtidig passe på å få i meg nok mat uten å bli ordentlig lei. Ellers blir jeg bare sløv og ryker til slutt på en stor sjokoladesmell... Anonymous poster hash: 63729...d66
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #12 Skrevet 5. november 2013 Hos meg tar det rundt 3-4 timer tror jeg. Anonymous poster hash: 8a95c...28e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå