AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Jeg innledet et forhold til en mannlig kollega for noen måneder siden. Det ble en kortvarig affære, og jeg endte opp som personen som ble dumpet - mye grunnet forskjellig livssituasjon. Han er betydelig eldre enn meg, har vært gift og har barn. Jeg er barnløs og nettopp ferdig utdannet. Jeg falt pladask, selv om jeg i etterkant ser utfordringene selv. Vi gjorde det nok lurt i å avslutte forholdet. Problemet mitt nå er å forholde meg til ham på jobb. Vi jobber ikke i samme avdeling, og har ikke jevnlig kontakt i forbindelse med jobbrelaterte saker. Likevel treffer jeg ham noen ganger i møter, i gangen, kantinen, sosiale sammenkomster. Jeg er på nære nippet til å bytte arbeidsplass, for jeg føler at jeg går på tå hev. Følelsene er der fortsatt, og jeg tar meg i å gå omveier for å unngå å treffe på ham. Slitsomt. Noen som har vært i samme situasjon? Hva ble din løsning? Anonymous poster hash: 5a55b...c79
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Du trenger en quick fix her, det nytter ikke å vente til følelsene går over av seg selv fordi du aldri får ro til å la såret leges... Det enkleste er nok å finne seg en rebound! Eventuelt skifte jobb, men det er jo mye mer styr. Nei, finn deg en annen fyr som får tankeene dine vekk fra denne. Anonymous poster hash: 1a584...6a6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Tiden. Leger. Alle. Sår. En rebound kunne nok hjulpet litt, men det som er "f*n" er at i situasjonen du er i nå er det antakelig ingen du kunne tenkt deg.. ikke som rebound en gang.. Skifte jobb? Er du knytter til jobben din, trives fantastisk og har det veldig bra der? Da er jo det litt kjedelig også.. -men er helt klart et alternativ om du likevel trenger nye utfordringer.. Du må regne med at det går litt tid.. Noen måneder.. Tror det er viktig med positive tanker nå.. At du ikke lar alt dreie seg rundt at han dumpet deg, og du er lei deg.. Jo snarere du kommer deg ut av disse tankene, jo kjappere kommer du deg videre... Men du må regne med litt tid.. kanskje du kan sette deg et mål.. om at i januar, da skal du gå videre...= Sånne frister har aldri funket for meg - men gjør for noen Lykke til Det er lys i tunnelen Anonymous poster hash: ea1f4...541
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå