AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Har du samme innredning på begge? Altså, fra servantskap til flisene? På største badet mitt er det dusj og badekar og på det andre så er det bare dusj. På begge har jeg valgt ut hvitt høyglans innredning, men de er litt ulike for det, men begge er like lange. Nå er jeg kommet til fliser. Kan dere komme med tips? Gjerne med bilder? Anonymous poster hash: 15220...293
Rotemor Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Mine to er helt ulike. Det er fordi jeg ikke har innredet det ene selv. Jeg vil gå for tidløst på begge, men ikke hatt like.
Marsipan Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Hadde jeg skulle innrede begge badene mine samtidig ville de nok blitt ganske like. Man går vel for det man syns er finest?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Våre er ulike, vi har ikke innredet selv. Begge har dusjkabinett. Anonymous poster hash: 96fb5...ab3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Ulike så klart. Rommene er jo forskjellige og man bør velge interiør som passer med romløsningen og lyset og funksjonene det skal ha. Det er vel bare institutsjoner og hoteller som har lik innredning? Anonymous poster hash: 65ff0...541
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Åå. Jeg som trodde du mente too bad.Anonymous poster hash: b51ec...4a6
*Frida* Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 To ulike bad her, pga ulikt bruk. Hovedbadet nede er heilflisa, med dusj, badekar og to servantar. Badet oppe har belegg på golv, alloc-plater på veggene, dusj-hjørne og enkel baderomsinnredning.
Mars Skrevet 6. november 2013 #8 Skrevet 6. november 2013 Vi pussa ikkje opp begge bada samstundes, stilen er difor ulik. Same er bruksområda, då det eine har dusj medan det andre er også vaskerom med badekar.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #9 Skrevet 6. november 2013 Vi har to bad i eneboligen + to bad på hytta vår. I eneboligen er alt ulikt pga de ble pusset opp på ulike tidsrom. Hytta er ny, og der er alt likt. Personlig liker jeg at man ikke "roter" med ulike materialvalg og forskjellige skapinnredninger. Hadde jeg hatt mulighet til det ville jeg hatt like bad i eneboligen også. Men det er min smak. Anonymous poster hash: 9b951...62c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #10 Skrevet 6. november 2013 Vi flyttet inn i 2 år gammelt hus, og de som bygget det har innredet alt ulikt. 3 bad og separat toalett er innredet slik: - Bad 1 - mellomgrå fliser på gulvet og hvite fliser på vegg. Badekar er fliset med veggflisene. Sort høyglans servantskap, hvit vask og speilskap. - Bad 2 - Brune fliser på gulv, beige fliser på vegg. Vegger og gulv i dusjen er glinsende brune mosaikkfliser. Hvit folierte skap og sort spettet beige granittvask. Fargene høres kanskje litt ut som et 70-tallsbad, men det er faktisk ganske fint, selv om det ikke ville ha vært mitt førstevalg. - Bad 3 - Beigemelerte gulvfliser og hvite på vegger, samme inni dusjen. Hvitfolierte skap og hvit vask - Bad 4 - Mørge grå på gulv og hvite på veggen. Sort høyglans skap og sort spettet beige granittvask.Anonymous poster hash: 1fb08...d7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå