Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Summers
Skrevet (endret)

"Venn" med verdens snilleste jente, man får nesten følelse av at hun er bestemoren din. Kommer alltid med komplimenter, gir deg oppmerksomhet og er bare glad. Men greia er at hun bare er det mot folk hun snakker med. For mellom alle de hyggelige kommentarene kommer stygge kommenterar om andre som jenta hun gikk i klasse med som ingen ville snakke med. Mens andre kanskje angrer på utfrysningen som man var med på da de var yngre mener hun det var fortjent for jenta var jo rar. En fyr som prøvde å sjekke opp venninna fikk kommentaren "Du tror ikke hun har lyst på en kjekkere type enn deg?" og sist hun var på restaurant gikk hun bare fra regninga fordi hun hadde ikke tid til å vente.

Så hun kan jo tydeligvis være ganske stygg.

Det jeg lurer på er hvordan slike jenter tenker, er de egentlig snille bare mot noen, later de bare som om de er snille og hvordan kan man virke så hyggelig samtidig som man oppfører seg slikt så ofte?

Endret av Summers
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er et rassholl og ville vært det om hun hadde vært mann også.

Skrevet

Hun har vel laget sin egen definisjon av hva det vil si å være snill.

Skrevet

Du blander høflig med snill. Ser ikke hva som er snilt med den jenta,men hun er flink til å smile og si pene ord.

Skrevet

Hun er vel snill kun mot de hun stoler på. Generelt er hun en drittsekk

Gjest Summers
Skrevet

Du blander høflig med snill. Ser ikke hva som er snilt med den jenta,men hun er flink til å smile og si pene ord.

Ja kanskje det, men hun virker jo bare stygg når jeg tenker over hva hun driver med, men når jeg er med henne så føles hun virkelig ut som en bestemor og verdens greieste jente.

Skrevet

Mange er ofte bare snill og høflig mot mennesker der det kan gagne dem selv.

Anonymous poster hash: 0fbec...acd
  • Liker 1
Skrevet

Ja kanskje det, men hun virker jo bare stygg når jeg tenker over hva hun driver med, men når jeg er med henne så føles hun virkelig ut som en bestemor og verdens greieste jente.

Da er hun temmelig falsk og gjør seg til. Jeg har en kusine som er tilsynelatende snill, snakker veldig rolig og mykt og liker å fremstå som voksen, men jeg har opplevd at hun har skjelt ut fremmede mennesker når de ikke oppfører seg slik hun vil at de skal gjøre. Har blitt helt satt ut flere ganger.

Anonymous poster hash: 98697...2fe

Skrevet

Hun smisker! Enkelt og greit. Beregnende og manipulerende, kanskje; roser og smisker og logrer mot dem hun liker, viser sitt sanne ansikt mot de hun misliker. Høres ikke gjennomført snill ut i mine ører i alle fall. ikke noen jeg hadde orket å bruke tid på. Og neste gang hun sier noe stygt ville jeg konfrontert henne der og da og spurt hva hun mener med slike kommentarer og si at jeg blir rystet av hva hun kan si om enkelte,,

Anonymous poster hash: d8f2c...fc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...