AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Først av alt, vær så god å døm meg. Jeg fortjener ikke bedre! Jeg har vært utro mot min kjæreste igjennom 5år, igjen! Første gang var jeg alt for full og gjorde en feil, men denne gang(ene) var det bevisst. Svært så bevisst! Forholdet vært har skrantet lenge. Sexlivet har vært nærmest ikkeeksisterende, og komunikasjonen har vært til å gråte av! Jeg har vært sikker på at dette ikke fungerer og jeg vil ut av det en veldig god stund, men siden vi har barn så har jeg følt at jeg skulle i alle fall forsøke alt før jeg ga opp. Jeg har også prøvd å avslutte det flere ganger. Men så traff jeg en mann som tok meg med storm! Ingen følelser, bare sex. Vill, heftig og fullstendig mindblowing sex! Fire ganger har vi møttes og ærlig talt, jeg har ingen ønske om å slutte med det! Min samboer har merket at jeg har vært mer "fraværende" enn før, og til slutt innrømmet jeg dette. Vi hadde en lang prat og jeg sa flere ganger at jeg ikke ønsker at vi skal være sammen lengre. Ikke pga denne nye mannen, da denne følelsen har vart lengre enn han har vært inne i bildet, men fordi vi passer ikke sammen! Problemet er at han bare snakker det bort, gang på gang. Han skifter samtaleemne, sier at vi klarer dette, forteller hva han skal forandre og bli bedre på, osv osv. Jeg får han ikke til å skjønne at jeg vil gå! Jeg vil ikke mer! Og hver gang så ender det med at jeg får dårlig samvittighet og blir hos han. Jeg har full forståelse for at han er såret og lei seg, og jeg vet at det er min skyld. Men hvorfor finner han seg i dette? Det hadde vært så mye enklere om han bare kunne dumpet meg! Og ikke prøve desperat å reparere noe som ikke kan repareres! Jeg tror det er fordi han er redd for å ikke få se barna våre hver dag, men jeg har sagt at så fremst det passer så kan han få se de og/eller ha de akkurat så ofte han vil. Dette ble langt og rotete, og jeg vet ikke helt hva jeg vil med innlegget. Jeg tror jeg bare trenger noen råd?Anonymous poster hash: 01d4e...ed0
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Dump han da hvis han ikke klarer dumpe deg. Han fortjener så mye bedre. Han må finne seg en deilig,vakker,snill,omtenksom osv jente som behandler han med respekt og elsker han Anonymous poster hash: dcf49...e7d 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Du må bli enig med deg selv om hva slags liv du vil leve og hvordan hverdagen din skal se ut. Du må velge om du skal flytte eller bli. Han kommer ikke til å gjøre det slutt så dersom du vil ha et annet liv er det DU som må få ut fingeren og gjøre noe med det. Lykke til! Anonymous poster hash: 3f3a6...c5b
Snakkis Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Du er bare slem som fortsetter dette. Du sier du tenker på han, men du tenker på deg selv.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Dump han da hvis han ikke klarer dumpe deg. Han fortjener så mye bedre. Han må finne seg en deilig,vakker,snill,omtenksom osv jente som behandler han med respekt og elsker han Anonymous poster hash: dcf49...e7d Jeg har jo gjort det! Flere ganger! Men han snakker det bort og jeg ender med dårlig samvittighet hver gang. Jeg vet veldig godt at han fortjener langt bedre!Anonymous poster hash: 01d4e...ed0
Barcelone Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Hva er det som gjør at du ikke får avsluttet forholdet egentlig? Er vel bare å pakke sakene dine og dra. Er ikke bra for barna slik dere har det nå hvetfall. Hvor gamle er barna egentlig?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #7 Skrevet 5. november 2013 Jeg har jo gjort det! Flere ganger! Men han snakker det bort og jeg ender med dårlig samvittighet hver gang. Jeg vet veldig godt at han fortjener langt bedre!Anonymous poster hash: 01d4e...ed0 Flytt ut og kutt kontakten med han da. Skam deg Anonymous poster hash: dcf49...e7d
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #8 Skrevet 5. november 2013 Jeg har faktisk vondt av alle desse fedrene som "mister" barna sine ved et samlivsbrudd. Fra å være sammen med dem hver dag til å få treffe dem annenhver helg, så jeg forstår, sånn sett, at han vegrer seg for å avslutte. Barna er viktige for han. Det er du som bestemmer om du vil være i forholdt med han fortsatt, ikke han. Hva med å si til han at du, eller han, får leilighet så nær hverandre at barna kan gå til og fra som de ønsker. Tenk om alle hadde gjort det sånn, men så heldige er ikke de fleste akilsmissebarn, dessverre. Anonymous poster hash: 8729f...e22 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #9 Skrevet 5. november 2013 Jeg har jo gjort det! Flere ganger! Men han snakker det bort og jeg ender med dårlig samvittighet hver gang. Jeg vet veldig godt at han fortjener langt bedre!Anonymous poster hash: 01d4e...ed0 Du sier du har dumpet han flere ganger, ok, men hva mer har du gjort? Har du pakket sakene dine? Har du fått tak i en annen leilighet? Har du begynt å gjøre noe aktivt for at han skal forstå at du mener alvor? Anonymous poster hash: 3f3a6...c5b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #10 Skrevet 5. november 2013 Jeg føler at siden vi har barn så er det ikke "bare" å pakke sakene sine og dra! De fortjener en forklaring og en stund til å venne seg til situasjonen. Og jeg føler meg helt grusom som ikke bare tar i fra barna mine hverdagen med pappa men også tar ifra pappaen hverdagen med barna sine. De er det som har hindret meg fra å gå. Hadde jeg hatt mulighet så hadde jeg flyttet inn i nabohuset så de kunne gå hvor de ville, når de ville. Men nå er det sånn at det ikke finnes leiligheter her vi bor, man må til nærmeste by 20 min unna. Barna er 3 og 1 år. Anonymous poster hash: 01d4e...ed0
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #11 Skrevet 5. november 2013 Jeg føler at siden vi har barn så er det ikke "bare" å pakke sakene sine og dra! De fortjener en forklaring og en stund til å venne seg til situasjonen. Og jeg føler meg helt grusom som ikke bare tar i fra barna mine hverdagen med pappa men også tar ifra pappaen hverdagen med barna sine. De er det som har hindret meg fra å gå. Hadde jeg hatt mulighet så hadde jeg flyttet inn i nabohuset så de kunne gå hvor de ville, når de ville. Men nå er det sånn at det ikke finnes leiligheter her vi bor, man må til nærmeste by 20 min unna. Barna er 3 og 1 år.Anonymous poster hash: 01d4e...ed0 Barna dine er for små til at du kan "forklare" de noe som helst. Det virker på meg at du egentlig ikke vil gjøre noe med problemet. Du er utro, to ganger, og jeg tror faktisk ikke på deg at den første gangen var et "uhell", og det virker på meg som du vil ha alt enkelt rett oppi fanget. Vel slik er ikke verden, og nå må du forholde deg til konsekvensene av det du har gjort. Du sier du vil ut av forholdet, vel da må du gjøre noe aktivt med det og ikke sitte der på ræva og komme med alskens tåpelige unnskyldninger. Barn tilpasser seg, og du kan jo la han sitte med hovedansvaret for barna? Så kan du flytte på hybel. NÅ. Føler du at du fikk nok kjeft nå? Anonymous poster hash: 3f3a6...c5b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #12 Skrevet 5. november 2013 Barna dine er for små til at du kan "forklare" de noe som helst. Det virker på meg at du egentlig ikke vil gjøre noe med problemet. Du er utro, to ganger, og jeg tror faktisk ikke på deg at den første gangen var et "uhell", og det virker på meg som du vil ha alt enkelt rett oppi fanget. Vel slik er ikke verden, og nå må du forholde deg til konsekvensene av det du har gjort. Du sier du vil ut av forholdet, vel da må du gjøre noe aktivt med det og ikke sitte der på ræva og komme med alskens tåpelige unnskyldninger. Barn tilpasser seg, og du kan jo la han sitte med hovedansvaret for barna? Så kan du flytte på hybel. NÅ. Føler du at du fikk nok kjeft nå?Anonymous poster hash: 3f3a6...c5b Du har vel til en viss grad rett, så takk Å la han sitte med barna er ikke noe alternativ pga jobben hans. Jeg må bare finne viljestyrke nok til at jeg bare flytter. For nok er faktisk nok. Jeg skader oss begge psykisk ved å bli her.Anonymous poster hash: 01d4e...ed0
Barcelone Skrevet 5. november 2013 #13 Skrevet 5. november 2013 Du har vel til en viss grad rett, så takk Å la han sitte med barna er ikke noe alternativ pga jobben hans. Jeg må bare finne viljestyrke nok til at jeg bare flytter. For nok er faktisk nok. Jeg skader oss begge psykisk ved å bli her.Anonymous poster hash: 01d4e...ed0 For ikke å snakke om ungene dine! Unger plukker opp mye mere enn vi tror. Dessuten er det bedre å bryte opp nå som de er så små. Jo lenger du venter jo verre tror jeg det blir for ungene av fere grunner.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #14 Skrevet 5. november 2013 Du har vel til en viss grad rett, så takk Å la han sitte med barna er ikke noe alternativ pga jobben hans. Jeg må bare finne viljestyrke nok til at jeg bare flytter. For nok er faktisk nok. Jeg skader oss begge psykisk ved å bli her.Anonymous poster hash: 01d4e...ed0 Bare så du vet det, jeg vet hvordan det er. Anonymous poster hash: 3f3a6...c5b
Gjest .-L-. Skrevet 5. november 2013 #15 Skrevet 5. november 2013 (endret) Hvorfor trenger du han til å avslutte dette da? Kan ikke du avslutte det selv? Endret 5. november 2013 av .-L-.
Adhara Skrevet 6. november 2013 #16 Skrevet 6. november 2013 Tråden er ryddet for personangrep. Irrlys, moderator
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #17 Skrevet 6. november 2013 Hvorfor? Du har tråkka på han i mange år og du har tatt fra han all selvtillit, og han har det antagelig så vondt at han ikke klarer å se situasjonen skikkelig. Fy du er slem! Anonymous poster hash: 0a71c...945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå