AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Du mottok et par roser på døren/jobb fra ukjent sender? Anonymous poster hash: 75a21...f48
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Har ikke tenkt noe spesielt når det har skjedd Har blitt glad da Anonymous poster hash: 12c41...c17
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Jeg har sendt sånne en gang, til noen jeg traff i forbifarten...men som ikke visste navnet mitt.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Hadde blitt gal av å undre på hvem det kunne vært. Anonymous poster hash: fb0b9...c0d 1
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Jeg fikk levert blomster på døren hjemme en gang. Jeg aner fortsatt ikke hvem de var fra, og for meg som er så nysgjerrig av meg, så var det kjempefrustrerende.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2013 #7 Skrevet 5. november 2013 Du mottok et par roser på døren/jobb fra ukjent sender? Anonymous poster hash: 75a21...f48 Det skjedde meg et år og det viste seg å være fra den fyren som prøvde seg på å voldta meg noen uker tidligere. 1
Gjest Ironically me Skrevet 5. november 2013 #8 Skrevet 5. november 2013 Som mann kommer jeg aldri å få, men kleint både som giver og mottaker tenkte jeg. Anonymt....men så er jeg akkurat ferdig men "Av jord er du kommet" av Chris Tvedt, og da ble det jo direkte creepy..
Gjest .-L-. Skrevet 5. november 2013 #10 Skrevet 5. november 2013 Jeg tror faktisk jeg hadde freaket litt ut..
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #11 Skrevet 5. november 2013 Hadde nok syntes det var litt creepy... Anonymous poster hash: 147fc...faa
Gjest Peanut Skrevet 5. november 2013 #12 Skrevet 5. november 2013 Roser!!! ^^, <3 Sjokolade eller noe lignende derimot hadde gått rett i søppeldunken. O_O
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #13 Skrevet 5. november 2013 Jeg ble kjempe nysgjerrig. Ante ikke hvor det kom fra. Men fant det ute etter et par mnd, da han spurte om jeg hadde fått blomstene han hadde sendt Anonymous poster hash: 30a16...f69
Rack Skrevet 5. november 2013 #14 Skrevet 5. november 2013 Kanskje rosene er fra han selv som leverer. :)
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #15 Skrevet 6. november 2013 Hvorfor er dette "creepy"? Hvis du har en greie med noen og får roser vil ikke han være hovedmistenkt? Så er jo også leveringsmåten en faktor. Det er en ting å feks finne en rosebukett i postkassen enn å motta blomster i arbeidstiden? Anonymous poster hash: 75a21...f48
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #16 Skrevet 6. november 2013 Det skjedde meg et år og det viste seg å være fra den fyren som prøvde seg på å voldta meg noen uker tidligere. Sjarmerende fyr. Anonymous poster hash: ebadc...aa4 1
zen Skrevet 6. november 2013 #17 Skrevet 6. november 2013 Hadde helt ærlig tenkt potensiell bunnyboiler, med mindre jeg hadde hatt god grunn til å tenke det var fra en jeg vil ha blomster fra. Alle sånne hemmelige gaver og creepy oppførsel vil jeg tro generelt har en low success rate blant kvinner. Handlekraft og direktehet er bra, og får man et nei så går man videre til neste, uten masse bamser, blomster og hemmelige brev i postkassa.
amonyn Skrevet 6. november 2013 #18 Skrevet 6. november 2013 Hvorfor er dette "creepy"? Hvis du har en greie med noen og får roser vil ikke han være hovedmistenkt? Så er jo også leveringsmåten en faktor. Det er en ting å feks finne en rosebukett i postkassen enn å motta blomster i arbeidstiden? Anonymous poster hash: 75a21...f48 Jeg synes egentlig at roser er creepy selv om du vet hvem de er fra. Så når det ikke står navn på, blir det enda verre.
Gjest KateW Skrevet 6. november 2013 #19 Skrevet 6. november 2013 Jeg fikk en rose på jobben hver dag i fjorten dager. Anonymt. Det var helt forferdelig. Jeg ringte blomsterforretningen, og ba dem fortelle hvem det var, det ville de ikke, ba dem slutte og sende, det ville de ikke. Dama sa: "Jammen, det er jo blomster jo!" Jeg syns det var skrekkelig creepy.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #20 Skrevet 6. november 2013 Shit da, da ble leveransen avbestilt i siste liten. Å skremme noen er det siste jeg vil da jeg liker henne veldig godt. -ts Anonymous poster hash: 75a21...f48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå