Gjest Kv84 Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Har du noen fine ting jeg kan drømme meg bort og tenke på med en før en sovner. Det er søk jeg sovner, med fine tanker, men fantasien er på tur. Om noen skjønner spørsmålet, hehe, har visst lett for å skrive uforståelig. 1
FruHudson Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Drøm at du vinner i lotto og hva du ville gjort med pengene da kan jeg fantasere kjempelenge :frinse:
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 at du har sex. Då får du kanskje orgasme i søvne Anonymous poster hash: 170b8...944
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Siden søndag, har jeg tenkt på daryl fra the walking dead. Anonymous poster hash: 2e3df...e88 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Jeg dagdrømmen mye om en jeg har vanvittig lyst på, Og så fortsetter det som vanlig inn i drømmene. Anonymous poster hash: 0c21b...196
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 Dagdrøm om han kjekke avdelingslederen på jobben som du har lyst til å knulle vettet av. Han deilige med det mørke håret, som dessverre er gift.. Anonymous poster hash: 62814...eb4
Gjest Daenerys Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 Tråden er ryddet for utestengt bruker. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #8 Skrevet 7. november 2013 Fantaser om at du legger deg inntil han deilige kompisen din... han masserer puppene dine forsiktig og kysser og småbiter deg på halsen og nakken. Gjør deg gaaaaal av kåtskap, før han knuller deg akkurat sånn som du liker Lover deg at du ikke får sovne da... men det er en deilig frustrerende. Spesielt siden denne fyren i mitt tilfelle er en kompis av eksen, som du ikke lenger har kontakt med og som uansett ville vært off limits... jaja... Anonymous poster hash: 35538...a26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå