Gå til innhold

Drømme deg bort før du sovner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen fine ting jeg kan drømme meg bort og tenke på med en før en sovner. Det er søk jeg sovner, med fine tanker, men fantasien er på tur. Om noen skjønner spørsmålet, hehe, har visst lett for å skrive uforståelig.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drøm at du vinner i lotto og hva du ville gjort med pengene :) da kan jeg fantasere kjempelenge :frinse:

Skrevet

at du har sex. Då får du kanskje orgasme i søvne

Anonymous poster hash: 170b8...944
Skrevet

Siden søndag, har jeg tenkt på daryl fra the walking dead.

Anonymous poster hash: 2e3df...e88
  • Liker 2
Skrevet

Jeg dagdrømmen mye om en jeg har vanvittig lyst på, Og så fortsetter det som vanlig inn i drømmene. :sikle:

Anonymous poster hash: 0c21b...196
Skrevet

Dagdrøm om han kjekke avdelingslederen på jobben som du har lyst til å knulle vettet av. :) Han deilige med det mørke håret, som dessverre er gift.. :bond:

Anonymous poster hash: 62814...eb4
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for utestengt bruker.

Daenerys, mod.

Skrevet

Fantaser om at du legger deg inntil han deilige kompisen din... han masserer puppene dine forsiktig og kysser og småbiter deg på halsen og nakken. Gjør deg gaaaaal av kåtskap, før han knuller deg akkurat sånn som du liker :)

Lover deg at du ikke får sovne da... men det er en deilig frustrerende. Spesielt siden denne fyren i mitt tilfelle er en kompis av eksen, som du ikke lenger har kontakt med og som uansett ville vært off limits... :P jaja...

Anonymous poster hash: 35538...a26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...