Teriyaki Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Hei! Inspirert av en annen tråd, så tenkte jeg å lage biff med fylt paprika med fetaost, men vil gjerne ha noe mer oppi paprikaen toppet med et ostelokk. Men hva? Og hvor lenge skal paprikaen stå i ovnen og på hvilken grader?
annamarias Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Ahh, hørtes godt ut, å lenge siden jeg har spist. Da hadde jeg litt kokt ris, som jeg stekte sammen med litt finhakket sjalottløk, sopp, litt chili, hvitløk, og litt matfløte og kokte det litt inn så ble det litt kremete. Jeg blandet til slutt litt manchego i dette før jeg hadde blandingen gikk i paprikaen. Fetaost er sikkert veldig godt det også. I stedet for ris kan man også bruke bulgur eller couscous
FantasDick Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Jeg foretrekker spinatfyll, passer perfekt til biff!
MsPaddington Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Jeg synes du skal kjøre en vri på alle forslagene og fylle paprikaen med couscous, feta og spinat Kanskje litt soltørket tomat i tillegg? Mmmm
Teriyaki Skrevet 6. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2013 Det skal prøves! Takk for innspill :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå