Gå til innhold

Skulle ønske jeg var student.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, skulle egentlig ønske jeg var så student igjen. Det var så uendelig mye lettere å møte noen interessante jenter da enn det er nå etter at man har begynt i arbeidslivet.... Så finn dere en partner før dere er ferdige! Det er mitt tips. :)

Men uansett, er det noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre for å treffe flere interessante jenter? Det kan jo gå måneder mellom hver gang jeg møter noen jeg interesserer meg for, og med den farta så blir jeg nok sikkert pensjonist før jeg finner drømmedama. :P

Anonymous poster hash: 3137f...8aa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir du da, med den her innstillingen.

• Liker 3
Skrevet

Dra ut i helgene :) Studenter er mye ute på byen og du kan jo møte jenter der?

Skrevet

Det blir du da, med den her innstillingen.

Du er alltid så brutalt ærlig, gjest!

Anonymous poster hash: e900a...098

Skrevet

Jeg merker at jeg allerede kommer til å savne studenttilværelsen til neste år! :( Men ikke fordi jeg er redd for å være singel, men fordi det er så deilig å kunne bestemme over sin egen arbeidstid.

Tips til hvor du kan treffe jenter: Byen, internett, matbutikken.. you name it! haha.

Skrevet

Jeg merker at jeg allerede kommer til å savne studenttilværelsen til neste år! :( Men ikke fordi jeg er redd for å være singel, men fordi det er så deilig å kunne bestemme over sin egen arbeidstid.

Tips til hvor du kan treffe jenter: Byen, internett, matbutikken.. you name it! haha.

Matbutikken? Hvordan skal man gå frem der?

Skrevet

Matbutikken? Hvordan skal man gå frem der?

*ahh.. Jeg ser at du også liker mangoer. Her har du nummeret mitt" :fnise:

• Liker 10
Skrevet

Dra ut i helgene :) Studenter er mye ute på byen og du kan jo møte jenter der?

Det er jo selvfølgelig en mulighet, men er ikke noe spesielt fan av byen egentlig. Har dratt ut alene 4-5 ganger i høst for å se om jeg kan treffe noen, men opplever det som veldig slitsomt da det ikke er en setting jeg trives særlig godt i. Uansett hva gjør og hvor jeg er på byen så føler jeg malplassert. :P

Jeg trener en god del da, men å komme i kontakt med jenter på treningssenteret er heller ikke så lett!

Skrevet

Det er ikke sant. Bare å finne seg en arbeidsplass med ungt miljø. Mer penger enn studentene, kan finne på mer sammen, og ofte er de mer rettet mot å finne seg noe virkelig seriøst og lage familie snart - fordi utdannelsen er ferdig.

Anonymous poster hash: 6957a...6ae
Skrevet

Det er ikke sant. Bare å finne seg en arbeidsplass med ungt miljø. Mer penger enn studentene, kan finne på mer sammen, og ofte er de mer rettet mot å finne seg noe virkelig seriøst og lage familie snart - fordi utdannelsen er ferdig.

Anonymous poster hash: 6957a...6ae

Har da en arbeidsplass med mange unge folk, men det hjelper lite når det er en IT-bedrift. Kvinneandelen er ikke akkurat skyhøy kan du tenke deg! :P Men ja, du har rett i det med penger. Ganske alright å kunne gjøre det man har lyst til uten å måtte tenke på hva det koster. :)

Skrevet (endret)

Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg ikke var student. Jeg har ikke hatt en dag fri på over to uker, og siste dagene har bestått av undervisning om dagen og lesesalen til langt på kveld, også i helgene. Slitsomt, og eksamenstida har såvidt begynt. Men ingenting som følelsen av å bli ferdig med eksamen, etter lange dager på lesesalen. :) Men en fridag hadde vært glimrende akkurat nå.

Men jeg kjenner tankegangen din: Jeg tenker det samme som deg, at det er nå jeg som student har størst sjanse til å møte på en framtidig kjæreste, at det blir mye vanskligare ut i arbeidslivet. Så jeg tenker på det, absolutt. Samtidig finnes det vel arenaer i arbeidslivet også? Tja, hvor kan du møte en partner? Kanskje du kan melde deg som frivillig til noe eller inn i noe. En aktivitet eller annet som interesserer deg?

Hva med sosiale kvelder med venner, er det ikke sjans for å møte noen der? Jeg innbiller meg også at når en blir eldre og venner begynner å gifte seg og en blir invitert i bryllup og diverse lag, er det også en sjanse for å møte en singel mann/kvinne på slike tilsetninger.

Endret av lillsunshine
Gjest Ironically me
Skrevet

I'm really not supposed to tell you this... men se og lær :laugh: !

www.youtube.com/watch?v=RTuBf4BrIgE

Gjest Snoken-
Skrevet

Lett, gå ut av huset. Gå ditt hvor det befinner seg mange mennesker, ta kontakt med de du vil bli kjent med. Butikk, cafe, buss, kjøpesenter, tog, parken funker...

Gjest white tiger
Skrevet

Jeg trener en god del da, men å komme i kontakt med jenter på treningssenteret er heller ikke så lett!

Du kan jo prøve. Jeg er ikke sånn superutadvent som snakker med alt og alle, men når man trener styrke er det plenty med anledninger til å snakke med folk bare man ser mulighetene. Hvor mange sett har du igjen?, bruker du den benken der? osv kan fort utvikle seg til en samtale. Bare å slenge på noen ekstra kommentarer og se om du får respons tilbake, og vips er samtalen i gang. Skader ikke å prøve :)

Skrevet

Du kan jo melde deg inn i den nye facebookgruppen som en fra KG har opprettet, den heter oslojenter.

Jeg er på vei inn i den gruppa.

Gjest Snoken-
Skrevet

På treningssenter kan du jo bare spørre om de kan spotte deg.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Om du fortsatt er singel etter å ha vært student var det vel ikke så mye hjelp i å være student?

:)

Skrevet

Om du fortsatt er singel etter å ha vært student var det vel ikke så mye hjelp i å være student?

:)

Greia var jo at jeg da ikke var interessert i å finne meg noen. Ville fokusere på studiene og følte ikke at jeg hverken hadde tid eller råd til å ha noen kjæreste. Tanken om at det ville bli et problem å finne noen senere i livet falt meg rett og slett ikke inn. Så kan vel si jeg har skutt meg selv i foten. :P Så jeg sier det igjen: finn dere noen nå mens dere har et stort utvalg!

Skrevet

Så rart, jeg har aldri studert men heller ikke hatt problemer med å finne noen.

Anonymous poster hash: 00b06...ed4
Skrevet

Greia var jo at jeg da ikke var interessert i å finne meg noen. Ville fokusere på studiene og følte ikke at jeg hverken hadde tid eller råd til å ha noen kjæreste. Tanken om at det ville bli et problem å finne noen senere i livet falt meg rett og slett ikke inn. Så kan vel si jeg har skutt meg selv i foten. :P Så jeg sier det igjen: finn dere noen nå mens dere har et stort utvalg!

Tror du overvurderer studietiden eller undervurderer mulightene etter studiene. Som student møter man flest folk som kommer til å flytte til helt andre steder av landet eller utlandet når studiet er over for videre studier eller karrieremulighetene, så sjansene for at man møter noen som det i tillegg vil vare med er ikke gigantiske. Og uansett stiller man vel egentlig bedre som stabil yrkesmann hvis man tyr til nettdating?

Anonymous poster hash: e411a...f33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...