AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Jeg er forelska i han og liker han kjempegodt, tenker på han hele tiden og han betyr alt for meg. Men jeg er ikke klar for et forhold enda. Jeg har vært 10 år i et forhold der jeg ble stygt behandla og jeg hadde det ondt i alle disse årene. Dette er ett år siden. Han har vært gift i 20 år og er separert, det var hans som gikk. Han liker meg kjempegodt og sier han har aldri møtt noen som meg, men er ikke klar for et forhold enda. Vi har prata om dette, og har valgt å la tiden gå og se det ann. Så, kjære KGere, hvem av oss burde LØPE først? Bruker han meg? Bruker jeg han? Anonymous poster hash: 45482...275
Gjest Faerunpedia Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Hvorfor skal en av dere løpe? Dere er jo ærlige med hverandre og det er jo bare å se an hvordan ting utvikler seg. Man må jo ikke definere et forhold med en gang.
ABC4- Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Dere virker på bølgelengde. Så siden ingen av dere er klare for et forhold, så kan dere bare fortsette som dere gjør nå. Hvis dere finner ut at dere er klare, så kan dere definere det som et forhold. Hvis ikke, så tar dere en prat og avgjør sammen at dere kan avslutte alt. Da er det ingen som dumper noen - dere kommer til en felles enighet. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Bare ta det gradvis og nyt hverandre Vær tydelig i kommunikasjonen underveis så det ikke oppstår misforståelser eller usikkerheter som fører til unødvendig drama. Anonymous poster hash: 21093...15d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå