Trønderberte Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Jepp, dette er siste sjangsen for forholdet vårt... Å det tar knekken på meg. Vi har vært sammen i et år og alt nå er det snakk om siste sjangse. Vi fester hver helg, noen av oss blir sjalu og krangling oppstår. Nå har vi begge to blitt enig om at dette er siste sjangse, ikke sjalusi og krangling! Jeg elsker han over alt i hele verden, men hørte han "offet" seg litt da han sa vi kunne prøve en siste gang.. Jeg vil gjøre noe spesielt for han, overraske med noe, vise at jeg elsker han over alt i hele verden. Vi er bare 20 og bor hjemme hos foreldrene våres enda, så kan ikke gjøre hva som helst.. HJELP
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Hva med å ta en weekend tur nå til helgen. Behøver ikke dra så langt av sted, bare komme dere litt bort, og være for dere selv hele helgen. Anonymous poster hash: 5045e...bda
Hecubaa Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Hvor mange sjanser har dere gitt det i løpet av ett år? Hvis det begynner å bli en del så er det kanskje like greit å kaste inn håndkleet.. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Hvis dere bor i utkanten av en storby, så kan dere jo booke en weekend på hotell der? I Oslo, Bergen, feks. Kanskje Farris Bad? Jeg og kjæresten var i Stockholm i sommer, og det var den aller beste ferien jeg har hatt, til tross for at jeg har besøk store deler av verden tidligere. Man trenger ikke å reise så langt når man reiser med noen man elsker Og Ryanair flyr kjempebillig til Riga, Tallinn, Polen osv, der er det billig med både hotell og levekostnader, dessuten er det FINT! Anonymous poster hash: 216dc...d12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå