Mohair Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Vi trenger et ekstra bilsete som kan brukes på ferie hos besteforeldre. Kommer ikke til å kjøpe sete til 4000 siden det skal brukes sjelden, men vil ha bakovervendt. Noen som har erfaring med f.eks Britax Two-way?
Sushi Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Vi har Britax Two way elite hos besteforeldrene. Det er praktisk siden det kan brukes bakovervendt lenge og er lett å montere. De bestilte sitt på nett og fikk det til et par tusen tror jeg. Vi kommer bare til å bruke det bakovervendt siden det er tryggest å gå rett over til beltestol når man snur barnet. (Det vil si, faktisk tror jeg man kan gjøre Two way elite om til en beltestol, men jeg aner ikke om det blir bra.) Men konklusjonen er at jeg i alle fall anbefaler setet til å bruke bakovervendt Vi har selv Britax Max way og de er veldig like, bortsett fra prisen.
Rararara Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Vi kjøpte Britax two way elite til besteforeldrenes bil. Veldig fornøyde med det. Dette sender vi også med i barnehagen når de skal på tur.
Mohair Skrevet 5. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2013 Takk, da går vi for det tror jeg. Det er på tilbud flere steder til 1500.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå