Mandarine Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Hei! Hver gang jeg er hos frisør kun for å klippe meg vasker jeg håret.. Jeg har alltid gjort det, mye fordi frisøren min sier det som en litt selvfølgelighet at vi skal vaske håret først. Dessuten har jeg tenkt at hun sikkert synes det er ekkelt å ta i hår som ikke er helt nyvasket. Ofte har jeg imidlertid vasket håret samme morgen og det er jo allerede helt rent. Er det greit å si nei til hårvask hos frisør? Det er jo ikke noen vits i å vaske det flere ganger på en dag. Vil frisøren reagere dersom man ikke ønsker at håret skal vaskes og heller ikke at hun har i noe styling etter klippingen??
Pearl2.0 Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Hei! Hver gang jeg er hos frisør kun for å klippe meg vasker jeg håret.. Jeg har alltid gjort det, mye fordi frisøren min sier det som en litt selvfølgelighet at vi skal vaske håret først. Dessuten har jeg tenkt at hun sikkert synes det er ekkelt å ta i hår som ikke er helt nyvasket. Ofte har jeg imidlertid vasket håret samme morgen og det er jo allerede helt rent. Er det greit å si nei til hårvask hos frisør? Det er jo ikke noen vits i å vaske det flere ganger på en dag. Vil frisøren reagere dersom man ikke ønsker at håret skal vaskes og heller ikke at hun har i noe styling etter klippingen?? Så lenge du har gjort det selv, rett før klippen så er det greit. De tar jo ekstra for å gjøre det også, så jeg pleier alltid å komme med nyvasket hår hos frisøren 1
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Vel, så lenge de ikke tar ekstra for å vaske håret så hadde jeg bare latt dem vaske håret mitt. 1
LittDiva Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Hos min forrige frisør sto det en notis på veggen : rent hår blir klippet , skittent hår blir kappet ( de tok ikke ekstra for vasken. Hun sa at det er umulig å klippe det skikkelig om det ikke er nyvasket.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Mitt hår blir ikke rett hvis det ikke blir vasket hos frisøren. Anonymous poster hash: 19942...2f4
Wonders Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Mitt hår blir ikke rett hvis det ikke blir vasket hos frisøren. Anonymous poster hash: 19942...2f4 Vasket eller fønet/stylet?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 Vasket eller fønet/stylet? Vasket, stylet blir det jo ikke før etterpå og det har jo ingenting å si. De greier ikke å klippe det rett hvis det ikke er vasket der. Anonymous poster hash: 19942...2f4
Wonders Skrevet 8. november 2013 #8 Skrevet 8. november 2013 Vasket, stylet blir det jo ikke før etterpå og det har jo ingenting å si. De greier ikke å klippe det rett hvis det ikke er vasket der. Anonymous poster hash: 19942...2f4 ahh sånn ja...
Gjest Naria Skrevet 8. november 2013 #9 Skrevet 8. november 2013 Jeg går alltid til frisøren med nyvasket hår og takker følgelig nei til tilbud om hårvask. Dersom vasken var inkludert i prisen hadde det vært mer aktuelt å la frisøren vaske, men det har jeg hittil aldri opplevd.
Karmosin Skrevet 8. november 2013 #10 Skrevet 8. november 2013 Det er lettere å klippe og sliter mindre på saksene om håret er nyvasket, ja. Jeg har vært hos flere frisører som hadde vask inkludert i klippeprisen. Frisøren jeg går til nå har ikke det, så når jeg skal klippe meg sørger jeg for at håret er nyvasket og uten stylingprodukter så jeg ikke trenger vask. Frisøren min spør alltid om jeg trenger å vaske håret eller ikke, og om det er greit at hun tar noe i håret etterpå. Stylingen sier jeg ja takk til hvis jeg bare skal rett hjem og er nysgjerrig på å prøve et produkt, men i 99 av 100 tilfeller er stylingprodukter helt feil for meg og gjør håret mitt fett og tungt, så jeg sier nei takk hvis jeg skal noe etter frisørtimen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå