AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Hei. Er en tenåringsjente som konstant blir mast på av mora mi om at jeg må gå ut å være med vennene mine og faktisk være sammen med dem, men det er jo vanskelig når de ikke gidder noe. Som for eksempel idag så skulle jeg og venninna mi en tur til en felles kompis men det ble jo ikke noe av siden hun var jo så trøtt og sov bort hele ettermiddagen. Hun venninna mi er den eneste gode vennen jeg har som jeg kan stole på, og vi pleier å finne på ting eller være sammen omtrent 1 gang i uka men jeg synes det er litt lite? Har også mange andre (gutte) venner, men de vil bare sitte inne å spille ps3 eller xbox så jeg har bare gidd opp å prøve å få dem med på noe. Noen tips? Hun er ikke introvert eller noe. Og forresten når vi faktisk er sammen er det utrolig lite å gjøre så vi blir bare sittende å diskutere hva vi skal gjøre istedenfor å faktisk gjøre noe, haha Anonymous poster hash: c4cc5...a0f
bobler Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 bling bling mine venner har swag neida, MEN kan ikke du bare komme på besøk til henne? da slipper hun å gjøre no, og du får møtt veninna di
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Begyn og tren, der treffer du andre mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå